Avatar billede skjoldby Nybegynder
29. august 2000 - 12:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Frontpage ext. permission problem på Win2K

Jeg har et problem med Frontpage server extension på Win2K. Når jeg opretter et site i IIS5 og giver det frontpage ext. får jeg følgende permissions på root mappen:
domain.dk Admins List
domain.dk Author List
domain.dk Browse List

Så får man en fejl når man prøver at publishe gennem frontpage.

De korrekte permissions burde være:
domain.dk Admins Read, Execute, Write, Delete, Change Permissions
domain.dk Author Read, Execute, Write, Delete
domain.dk Browse Read, Execute

Disse er jeg efterfølgende nød til at lave manuelt. Er der nogen der ved hvordan man løser dette?
Avatar billede kds Nybegynder
29. august 2000 - 13:45 #1
Hvis du logger dig ind med Administrator navn og password, i frontpage burde der ikke være nogle problemmer, da han skal ha\' disse rettigheder.

Mvh.
    Kim
Avatar billede skjoldby Nybegynder
29. august 2000 - 14:00 #2
Måske udtrykte jeg mig ikke klart nok. Der skal selfølgelig oprettes en seperat bruger til hvert site f.eks.

Bruger21
Member of Users, domain.dk Admins

Jeg er ikke interesseret i at bruge administrator brugeren til dette.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
02. august 2002 - 14:12 #3
hmm