Avatar billede clausfh Nybegynder
05. august 2002 - 10:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CDONTS Problemer på server

Jeg har Problemer med at sende formmail med Mailcomp. CDONTS. Det er fungeret, men nu kommer min server med en "Permission denied" meddelelse, og debug fandt fejlen i denne linie hvor der stod: "mailObj.Send"  Jeg har en Win2k server med IIS installeret. Som sagt, har det fungeret fuld ud. Fejlen er meget sandsynligt i IIS, da denne script jeg har er er hentet på og virker med Bl.a. JMail. Første gang installeret jeg ikke CDONTS på servere, men jeg har set på de andre spørgsmål at de har installeret det. Hvor finder jeg CDONTS hvis det kan hentes uafhængig af Win2k?
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. august 2002 - 10:24 #1
Der kan godt være forskel på JMail metoder og properties. Nromalt kan man ikke bare ændre fra JMail til CDONTS uden også at rette de forskellige metoder til:

Eks på brug af CDONTS: http://www.devasp.com/Samples/mail.asp

Eks vis hedder det i JMail:
mailObj.AddRecipient "maiol@noget.dk"
med CDONTS:
mailObj.To = "maiol@noget.dk"

Enten prøv at kigge linket igenne og ret koden eller vis koden som sender mailen her.
Avatar billede clausfh Nybegynder
05. august 2002 - 11:27 #2
Problemet er ikke her. Det er serveren der ikke vil udføre CDONTS mere. Fejlen er Permission denied.