Avatar billede cyber_freak Nybegynder
05. august 2002 - 09:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

animationsprogram

jeg leder efter et program, der hedder SUPINFOCOM..er der nogen der kender det, eller ved hvor man kan købe/downloade en evt freeware?
Avatar billede namnam Nybegynder
05. august 2002 - 10:10 #1
har du prøvet sider som www.tucows.dk / com www.download.com /dk  www.musikcity.com (måske ved ikke så meget om det. musiccity)

checker lige google etc: www.supinfocom.fr var det første der kom

http://www.google.com/search?q=SUPINFOCOM&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr= Her hele linket

Det ville jeg prøve hvis jeg var dig.

/Nam

Ellers kan du prøve at søge på et af de to sites hvis det er. Det kan være at du finder et andet program du kan bruge istedet....
Avatar billede namnam Nybegynder
05. august 2002 - 10:11 #2
med de to sites mener jeg tucows og download

SES
Avatar billede ltf_prof Nybegynder
05. august 2002 - 10:12 #3
du kan altid prøve at gå ind på www.tucows.com her kan man stort set finde alle programmer der findes på iternettet, der kan downloades som free ware virsion.

ltf_prof
Avatar billede namnam Nybegynder
05. august 2002 - 10:19 #4
Hvis det er så tog jeg friheden til at checke ebay for animations programmer.. http://search.ebay.com/search/search.dll?GetResult&query=animation&ht=1&st=2&category1=18793&Top10=&SortProperty=MetaEndSort

Men hvis du er villig til at betale for tigene kan du jo altid checke dba.dk og de andre sites der forhandler programmer etc.

/nam
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
19. august 2002 - 11:25 #5
hmm kan ik finde det