Avatar billede mr.j Nybegynder
05. august 2002 - 08:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Knas i lyden!

Hej.

jeg har et piooner DVD drev og et sundblaster live 5.1.
Når jeg vil se en DVD film på min computer knaser lyden helt vildt! Jeg har ingen problemer når jeg høre musik eller spiler spil, kun når jeg ser DVD! Jeg har prøvet at opdatere drivere til lydkortet og firmware opdatere mit DVD drev men det har ikke hjulpet. Er der nogen herinde der kender en løsning på det problem?

På forhånd tak

MVH mr.j
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2002 - 08:57 #1
Har du prøvet at udskifte lyd-kablet mellem din DVD og lydkort?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. august 2002 - 09:32 #2
mrtux>> ville det kabel ikke også give knas når han høre CD'er??
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2002 - 10:33 #3
james_t_dk> Jow, det kan du ha' ret i.
mr.j> Høre du musik-cd'er fra dit DVD-drev? Kommer der også knas der?
Avatar billede mr.j Nybegynder
05. august 2002 - 12:35 #4
Øhh Lyden fra en DVD film kommer ikke igennem lyd-kablet!
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2002 - 12:38 #5
Gør den ik'? Det gør den på mit DVD-kort, men det er måske den der er speciel :o)
Avatar billede mr.j Nybegynder
05. august 2002 - 12:41 #6
jeg har prøvet at tage lyd kablet ud og den afspiller da stadig lyden når jeg ser film!
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2002 - 13:49 #7
Ok, så er det jo ik' det.
Har du prøvet med en anden DVD-afspiller?
Eller ved jeg ik' lige...
Avatar billede mr.j Nybegynder
07. august 2002 - 13:55 #8
Jeg har haft piooner drevet i en anden computer! Men der var også det lydkort i som jeg har i min computer nu! og der var der ingen knas i lyden.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2002 - 14:32 #9
Ja så er det jo ik' DVD-drevet
Og jeg tror heller ik' det er dit lydkort, nu når det virker når du afspiller andet.

Så er der vel kun softwaret tilbage
Avatar billede mr.j Nybegynder
08. august 2002 - 13:00 #10
Der har jeg prøvet power DVD og WinDVD (menner jeg det hedder) begge to med samme resultat!
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2002 - 16:18 #11
dunno then...
Avatar billede mr.j Nybegynder
20. august 2002 - 10:01 #12
okay lukker spørgsmålet og prøver at oprette det i en andet kategori!