Avatar billede subware Nybegynder
04. august 2002 - 23:48 Der er 6 kommentarer

windows update problemer

dav jeg har lige geninstalleret windows xp og naar jeg proever at lave en windows update saa soeger den ikke engang den gaar bare direkte videre og siger at den ikke ka finde nogle updates, nu har jeg proevet baade med den danske og den engelske vers. men den gider stadig ikke finde noget plzz help
Avatar billede been Nybegynder
04. august 2002 - 23:50 #1
Prøv at brug www.windowsupdate.com istedet for den der ligger i XP
Avatar billede peet-49 Novice
04. august 2002 - 23:59 #2
Du skal klikke start-programmer, næsten helt foroven har du opdate, klik på den, så kommer du på den rigtige side.
Avatar billede subware Nybegynder
05. august 2002 - 01:32 #3
ehh problemet er jo ikke at finde windows update og been det link er jo bare en redirect link til den normale ..
Avatar billede peet-49 Novice
05. august 2002 - 09:43 #4
Det er ikke helt rigtigt. Når du søger windows update selv, er der en lang vej før du kan finde update til XP. Den normale updatestartside har ingen opdatering til XP. Du skal selv søge, Hvis du ikke bruger det indbyggede link i din PC
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2002 - 12:12 #5
Gå ind på windowsupdate - vælg "Gør windows Udate personlig" - nu får du et link frem der hedder "Windows-update katalog" - klik her så kan du finde alle updates til dit windows.

P.s. nårt installationen starter bliver du spurgt om du vil hente de opdaterede installationsfiler - hvis du har svaret ja her, så HAR du installeret de opdateringer der er.
Avatar billede been Nybegynder
05. august 2002 - 16:17 #6
subware> har du prøvet det da ?