Avatar billede cryptoboy Nybegynder
02. august 2002 - 14:40 Der er 5 kommentarer

Tekst ovenpå halvgennemsigtigt baggrundsbillede -CSS - IE filter?

Hvordan er det nu man kan få lagt en ikke transparent tekst OVENPÅ et halvgennemsigtigt billede med CSS med IE Alpha filter ???

Ideen kan ihvertfald ses i venstremenuen på :

http://www.jensens-bureau.dk/WEBpub5/projekt2/gruppe2/salgogservice.htm
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. august 2002 - 14:55 #1
Avatar billede =maddog= Nybegynder
03. august 2002 - 13:27 #2
nemmerlig. :-).
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. august 2002 - 16:05 #3
maddog>>Jeg ventede også bare på at du kom forbi - nu kan du ligeså godt smide et svar :-)
Avatar billede =maddog= Nybegynder
03. august 2002 - 16:11 #4
:-). Det gør jeg så.
Har overvejet at lave et site hvor den slags gimmicks bliver lagt i en tutorial form så andre kan referere til det. Ligger i den uhjælpeligt store 'når jeg får tid' dynge.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
22. august 2002 - 08:10 #5
Det fik jeg squ ikke meget ud af LOL...