Avatar billede sbay Nybegynder
31. juli 2002 - 13:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Header på print

Davs

Kan man få en subform udskrevet på toppen af hver side, og hvis ja - hvordan????

Ligeledes ønskes sidenummer indsat i denne header, både på den elektroniske udgave og den printede!
Avatar billede cdelicht Nybegynder
31. juli 2002 - 14:00 #1
1) Nej
2) Det kan man ikke

Det man kan er, at sætte print properties på en form i design mode. Dvs. du kan indskrive fast tekst i en header el. footer, samt indsætte forskellige faste værdier (sidenummer, dato etc.).
Hvis du vil udvide disse muligheder må du ty til 3-parts produkter som f.eks. Notes2Paper e.lign.
Avatar billede sbay Nybegynder
31. juli 2002 - 14:28 #2
Ok
Avatar billede sbay Nybegynder
31. juli 2002 - 14:33 #3
har du en webadresse på notes2paper?
Avatar billede cdelicht Nybegynder
31. juli 2002 - 14:40 #4
nej, men jeg ved det er et tysk produkt
Avatar billede cdelicht Nybegynder
19. august 2002 - 07:58 #5
Avatar billede sbay Nybegynder
19. august 2002 - 09:04 #6
Har afprøvet det og det virker fortrinligt. Når man har downloadet demo'en ringer de en op - og guider dig gennem hvordan det bruges! Vi forventer faktisk at købe det!
Avatar billede cdelicht Nybegynder
19. august 2002 - 09:24 #7
Cool - god fornøjele.
Tjek også deres InterlliView - fancy lille ting ;-)
http://www.i-seven.dk har et tilsvarende "i-view" - også udemærket.