Avatar billede neverelse Nybegynder
30. juli 2002 - 13:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

lydkort skift

Er der nogle problemer i at skifte et lydkort. Hvordan gør man. Er det bare at åbne kabinettet og tage det gamle ud og sætte det nye i ???
Avatar billede jimse Nybegynder
30. juli 2002 - 13:40 #1
Ja. Du skal så derefter installere nye drivere til det nye lydkort.
Avatar billede neverelse Nybegynder
30. juli 2002 - 13:43 #2
hvor finder man sådanne ?
Avatar billede a-tot Nybegynder
30. juli 2002 - 13:43 #3
Husk lige at afinstaller det gamle kort og software før du tager det ud.

a-tot
Avatar billede neverelse Nybegynder
30. juli 2002 - 13:44 #4
Creative Labs SoundBlaster Live! Player 5.1 Bulk
Avatar billede neverelse Nybegynder
30. juli 2002 - 13:44 #5
a-tot ???? Hvordan gør man det ?
Avatar billede a-tot Nybegynder
30. juli 2002 - 13:47 #6
Se først om der følger et afinstallerings program med til dit gamle lydkort. Findes ofte i samme mappe som øvrig software.

Eller du skal i kontrolpanelet og fjerne software og derefter lydkortet under system.

a-tot
Avatar billede neverelse Nybegynder
30. juli 2002 - 13:53 #7
Kan jeg ikke få det nye lydkort til at virke hvis jeg ikke sletter det gamle. Kan ikke finde afindstalleringsprogram eller under kontrolpanel ????

Hvis nu jeg afinstallere kan jeg så aldrig bruge mit gamle lydkort. Det var jo sat i computeren da jeg købte og har ingen installation til det ?
Avatar billede a-tot Nybegynder
30. juli 2002 - 14:01 #8
Jo du kan nok få det nye til at virke, men du har så noget software liggende på din harddisk, som bare tager plads op. Dette kan du fjerne via stigfinder.

Og i registrerings databasen er der så noget information, som ikke passer. Som kan medvirke til at sætte hastigheden ned på din Pc.

Dette kan fjernes med et særligt program, men det er ikke noget man bør rode med, hvis man ikke lige ved hvordan.

Hvis du selv prøver så husk BACKUP !!!

a-tot
Avatar billede neverelse Nybegynder
30. juli 2002 - 14:07 #9
:)
Avatar billede a-tot Nybegynder
30. juli 2002 - 14:13 #10
Vedr. Installation af dit nye kort så skal der følge en CD med fra    Creative , hvis du ikke har fået den så kontakt forhandleren.

Kortet er brand godt jeg har det selv, husk køb nogle gode højttalerer min 5 stk. (4 +1) bedre (5 +1) fås fra ca 500.- til ca 1500.- kr.

a-tot