Avatar billede hiro Nybegynder
30. juli 2002 - 10:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows kan ikke lukke

Et underligt problem er opstået med mit windows :-(

Jeg kan nemlig ikke lukke det ned.
Hvis jeg välger Start->Shut down->Shut down genstarter computeren kun ?
Den ENESTE korrekte måde at lukke min computer nu er at genstarte den i ms-dos tilstand og derefter slukke den.

Hvad kan der väre galt ?
Avatar billede thesqunk Nybegynder
30. juli 2002 - 10:21 #1
Jeg havde selv samme problem med Windows XP PRO. - computeren genstarter bare. da jeg havde problemet kunne jeg ikke vælge stand-by, det kan jeg ellers. jeg geninstallerede windows. jeg tror det er den eneste løsning. ellers må du jo bare køre en ms dos prompt og skrive exitrykke enter og så slukke (det er da hurtigere end at genstarte i ms dos tilstand) men jeg ville anbefale en geninstallation.

//squnk
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juli 2002 - 10:24 #2
Avatar billede hiro Nybegynder
30. juli 2002 - 10:44 #3
lifesaver John_stigers has done it again
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juli 2002 - 15:55 #4
Hiro> ;) - Take for points :)