Avatar billede band_waggon Nybegynder
30. juli 2002 - 02:32 Der er 11 kommentarer

Scrollknap i Counter-Strike

Jeg har lige købt Logitech MouseMan Dual Optical, men jeg kan ikke få scrollwheelet til at virke i Counter-Strike.

jeg har installeret medfølgende software
Avatar billede hobbez Nybegynder
30. juli 2002 - 02:40 #1
Hmm, burde være lige ud af landevejen:

bind "mwheelup" "ACTION"
bind "mwheeldown" "ACTION2"

Scroller er IKKE sat til Office compatible i Control Panel.

Lige ud af landevejen.

/Rob
Avatar billede band_waggon Nybegynder
30. juli 2002 - 02:47 #2
skal det bare ind i cfg-filen?
Avatar billede hobbez Nybegynder
30. juli 2002 - 03:16 #3
bind "mwheelup" "ACTION"
bind "mwheeldown" "ACTION2"

skal ind i CFG-filen, og ACTION og ACTION2 skal erstates af den action du vil have.

Eksempelvis:

bind "mwheelup" "invnext"
bind "mwheeldown" "invprev"

Læg det i en fil du fx. kalder MOUSE.CFG, og når du så er i CS, skriver du:

/EXEC MOUSE.CFG

i konsollen, så skulle det køre (Husk at starte kommandoen med en /)

Det vil nok være en god idé at lægge følgende linie i din AUTOEXEC.CFG, når du har fundet ud af at det virker:

EXEC MOUSE.CFG

(Uden /)

God fornøjelse :o)

/Rob
Avatar billede snigermunken Nybegynder
30. juli 2002 - 03:20 #4
Hvis det stadig ikke skulle virke, så hent game_whl.exe her: http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=320&contentid=4984&OSID=1&softwareid=8211&countryid=4&languageid=1

pak filerne ud, kør regi programmet også genstart, så skulle det gerne virke :)
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2002 - 08:24 #5
Hmmm.... CS 4 gays jo
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
30. juli 2002 - 08:28 #6
gir lige KaMaZo en dummeflad :D
Avatar billede band_waggon Nybegynder
30. juli 2002 - 23:10 #7
har fundet ud af det. fjernede bare det software som var med....så virker den.....
Avatar billede hobbez Nybegynder
31. juli 2002 - 01:43 #8
Oki, så luk lige her.

/Rob
Avatar billede snigermunken Nybegynder
31. juli 2002 - 12:00 #9
band_waggon-> Hvis du gerne vil havde softwaren istalleret og havde scrollknappen til at virke i spil så prøv det her:

Under buttons der markere du button 2 (din scrollknap) og trykke på modify såt dens funktion til at være autoscroll, og slæt hak i Use M$ Office Compatible Scroll Only.
hent game_whl.exe her: http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=320&contentid=4984&OSID=1&softwareid=8211&countryid=4&languageid=1
pak filerne ud, kør game_whl.exe og så genstart computeren.

Jeg har samme mus som dig, og min scrollknap, hjul og tommelfingeknap virker helt fint i spil.
Avatar billede band_waggon Nybegynder
31. juli 2002 - 14:00 #10
ok snigermunken, har gjort det nu......lav lige et svar.,...det er kun en kommentar...
Avatar billede snigermunken Nybegynder
31. juli 2002 - 14:59 #11
vil ikke havde point :)

virkede det?