Avatar billede lae Nybegynder
29. juli 2002 - 08:57 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Exchange 5.5 - distributionslister og autosvar

I ferietiden laver mange en ikke til stede assistent, med tilhørende autosvar.
Vi har bemærket at man tilsyneladende ikke modtager dette autosvar, hvis man sender mail til en distributionsliste som personen er medlem af.
Nogen der kender til dette ?
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 09:05 #1
Det er nok for man ik 'skal modtage 1000 mails om folk er på ferie.
Men ja, sådan er det også her.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 12:23 #2
Ligger lige et svar, men behøver altså ik' 100point :o)
Avatar billede lae Nybegynder
29. juli 2002 - 12:27 #3
du har ikke et link til et eller andet på skrift om emnet ?
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 12:45 #4
nope desværre...
Der står noget om Exchange her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;en-us;ech
Avatar billede lae Nybegynder
29. juli 2002 - 12:57 #5
Jeg har fundet indstillingen. Vil man have autosvarene, skal man checke af i "Allow out of office messages to originator". Den findes på egenskaber, under advanced, for distributionslisten :)
Avatar billede lae Nybegynder
29. juli 2002 - 12:57 #6
Vi kan dele points...
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 13:35 #7
Tak, men jeg fandt jo ik' svaret, (med mindre den var på den side :o)
Avatar billede lae Nybegynder
29. juli 2002 - 13:39 #8
Nej, men jeg sætter stor pris på din deltagelse i mit spørgsmål...og siden ingen andre deltog...jaaaa, så tænkte jeg vi kunne dele :)
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 13:41 #9
hehe ok :o)
Jamen, jeg siger til hvis ingen gider svare på mit, så kan vi dele point igen :o)
Avatar billede lae Nybegynder
29. juli 2002 - 13:43 #10
det er sikkert ikke helt lovligt - det kunne vi nok komme i vanskeligheder for :)
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 13:49 #11
Nååh ja, damn man tænker ik' så godt i den her varme.. pyha..