Avatar billede flash_gordon Nybegynder
28. juli 2002 - 13:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger en gratis webbaseret email konti

Jeg er blevet godt træt af Hotmail grundet de famøse 20 spam mails at jeg får hver dag. Nu vil jeg gerne skifte men jeg vil stadigvæk gerne bruge Messenger hvilket jeg har hørt man godt kan. Nogle der har erfaring med dette?
Avatar billede kasperbws Nybegynder
28. juli 2002 - 13:52 #1
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
28. juli 2002 - 13:55 #2
Kan jeg bruge min Messenger gennem dem?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
28. juli 2002 - 13:56 #3
www.nameplaet.com - den er super! hvis man har et almindeligt navn, kan man fx få fornavn@efternavn.as
Avatar billede avlund Nybegynder
28. juli 2002 - 13:56 #4
Jeg har kun ét svar:

www.beer.com
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
28. juli 2002 - 14:01 #5
Og med Messenger mener jeg Hotmail messengeren og ikke yahoo's messenger.
Avatar billede kasperbws Nybegynder
28. juli 2002 - 14:01 #6
Ja, man kan bruge Messenger gennem alle e-mail-adresser, men hvis du vil benytte den funktion der gør du får besked når der er kommet en ny E-MAIL, skal du have hotmail...
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
28. juli 2002 - 14:08 #7
> Ja, man kan bruge Messenger gennem alle e->mail-adresser, men hvis du vil benytte den >funktion der gør du får besked når der er >kommet en ny E-MAIL, skal du have >hotmail...

Bittert. Så må jeg bide i det sure æble og lave en ny hotmail account.
Tak for hjælpen.