Avatar billede general_bue Nybegynder
27. juli 2002 - 19:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blaster Banshee graffikkort...

Jeg har et Blaster Banshee graffikkort med 16MB video SD-ram. Er det muligt at få flere MB-video ram sat i?
Avatar billede kard Nybegynder
27. juli 2002 - 21:38 #1
Nu kender jeg ikke kortet, men jeg tror det næppe. Ser det da ud til at man kan?
Avatar billede general_bue Nybegynder
28. juli 2002 - 15:30 #2
SD-ram klodserne er små og nærmest flade, hvis du forstår, men det ser ikke ud som om der er plads til flere. Så hvad jeg tænkte på, var om man kunne pille dem af og sætte nogle andre klodser med mere ram på. Der står ikke noget om det i nogen af de vejledninger og instruktionsbøger jeg har til kortet. Hvis ikke, så bliver jeg nok nød til at købe et nyt kort, og det er jeg egentlig ked af, da det har virket upåklageligt i lang tid ( siden 1998 )og stadigvæk gør. Problemet er, at flere spil og programmer i dag kræver mere video-ram af kortet. Det kører 3dfx og openGL og i windows kan jeg sætte den til 32Bit så jeg ville være ked af at bytte det til noget andet for at få samme resultat graffik-mæssigt og som sikkert koster mere end det hvide ud af øjnene!!
Avatar billede general_bue Nybegynder
20. december 2002 - 20:43 #3
Det er ikke muligt!!