Avatar billede neophonic Nybegynder
27. juli 2002 - 15:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvor gider min .avi fil ikke afspille ? ? ?

jeg har en avi fil som driller mig lidt . . .når jeg åbner den i media player så går media player kold og fryser. . .er der en fejl i filen eller er det mig der er skæv. . .det kan også være at jeg bare mangler et codec. . . .men hvis jeg manglede et codec så ville media playeren da selv gå ind og hente det. . .

¨jeg fatter brik kan du hjælpe ? ? ?
Avatar billede loonz Nybegynder
27. juli 2002 - 15:24 #1
Prøv at hente DivX codec fra www.divx.com , det burde kunne klare det :)

mvh. Loonz
Avatar billede loonz Nybegynder
27. juli 2002 - 15:25 #2
Tag den gratis version uden Adware på http://www.divx.com/divx/
Avatar billede slinky Nybegynder
27. juli 2002 - 15:28 #3
ellers, så prøv at hente "nimo codec pack".. søg på google
Avatar billede slinky Nybegynder
27. juli 2002 - 15:29 #4
eller brug det her link http://www.btinternet.com/~nimosiro/
Avatar billede staticj Nybegynder
28. juli 2002 - 09:48 #5
eller endnu bedre: glem mediaplayer, det er et stykke undermåler software. prøv istedet bsplayer http://www.bsplayer.com
den kan afspille de samme filtyper som mediaplayer men er meget mere stabil og bruger færre systemresourcer.
Avatar billede neophonic Nybegynder
28. juli 2002 - 11:03 #6
jeg har nimo code pack det funker ik. . . .
Avatar billede slinky Nybegynder
28. juli 2002 - 11:29 #7
så prøv den divx player der følger med nimo
Avatar billede neophonic Nybegynder
31. juli 2002 - 03:11 #8
lige meget jeg har slette filen men tak for alle jeres gode ideer . . .