Avatar billede EIHP Juniormester
27. juli 2002 - 02:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Musik cd backup

Jeg vil godt ha, lavet backup af alle mine cd'er... Helst til mp3, så fylder det ik så meget... Men hvad for et program skal jeg bruge???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. juli 2002 - 02:16 #1
www.download.com
cdex er det bedste :)
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2002 - 02:19 #2
Jeps, kan kun give metalpiben ret. CDex er et fint program til at rippe med, og nemt, hvis man ikke kender så meget til det.

(Bare lige for at klargøre, at der ingen problemer er i programmet :))
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. juli 2002 - 02:19 #3
metalpiben ?!? *GG*
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2002 - 02:22 #4
Keder mig så grufuldt! :D
Avatar billede frakkel Nybegynder
27. juli 2002 - 02:36 #5
Brug Music Match Jukebox, det kan du finde på www.download.com eller www.tucows.com , det er meget brugervenligt