Avatar billede juks Novice
26. juli 2002 - 09:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

glémmer adgangskode

hej , jeg har en kunde der hvor jeg har overført en konto ved opgradering af pc, nu kommer den og spørger om adgangskode hvergang han skal logge på jeg har også prøvet at oprette en ny konto men det samme gentager sig, når man indtaster koden og siger gem adgangkode så virker det lige indtil man lukker outlook og starter det igen så r koden glemt igen ....
Avatar billede summer Mester
26. juli 2002 - 10:40 #1
Du skal have fat i internetudbyderen for at få den kode som er aktuel.
Først da kan du ændre koden til en evt.ny. Der er ikke andre muligheder.
Avatar billede juks Novice
26. juli 2002 - 11:57 #2
problemet er man skal indtaste adgangkoden hvergang man starter outlook koden virker fint og den henter post men outlook "husker" ikke adgangkoden..
Avatar billede general_bue Nybegynder
26. juli 2002 - 14:02 #3
Hvilken version af Outlook Express bruger du?
Avatar billede juks Novice
26. juli 2002 - 14:18 #4
6 tror jeg !
Avatar billede general_bue Nybegynder
26. juli 2002 - 15:49 #5
Ok, så burde den samtidig med Internet Explorer huske på adgangskoden.
Har du kikket i Outlook under funktioner - indstillinger - forbindelse - rediger - forbindelse ( og her har du forhåbentlig kun en som kan markeres ) - så igen indstillinger... og så skulle der forneden være tre felter. Hvis der ved adgangskoden er en masse krydser så kan jeg ikke hjælpe. Men hvis ikke, så skriv adgangskoden der og prøv at se om det hjælper! Forhåbentlig gør det!
Avatar billede juks Novice
26. juli 2002 - 18:32 #6
det er forsøgt men virker ikke !!
Avatar billede summer Mester
26. juli 2002 - 20:32 #7
Den skal kunne huske adgangskoden uanset om det er 5.0, 5.5 eller 6.0
Er det her du har været? Funktioner> Internetindstillinger> Sikkerhed> Brugerdefineret niveau> Indstillinger for sikkerhed> Brugergodkendelse
Hvis du ikke har prøvet at reinstallere Internet Explorer 6.0 så gør det. Du skal gå ind på http://windowsupdate.microsoft.com/?IE Klik på Installerede opdateringer og afinstaller programmet ved at rulle ned til Microsoft Internet Explorer 6.0 og brug afinstallationsmenuen her. Hvis du allerede har 6.0 kan du sikkert ikke "få lov" til at installere oven i. Du kan se din version ved at se under Hjælp > Om Internet Explorer på denne side.
Avatar billede jesper_milling Nybegynder
02. december 2002 - 14:47 #8
Hos Microsoft kan du finde en artikel der beskriver en løsning som involverer manipulation af registreringsdatabasen, som løser dit problem, hvis du bruger XP eller Win2000 , artiklen har dette nummer: Knowledge Base-artikel - DA264672
Avatar billede jesper_milling Nybegynder
02. december 2002 - 14:52 #9
Og det virker (iherttilfælde på den PC jeg siddermed her, som er en Win2000)