Avatar billede fumlerik Nybegynder
24. juli 2002 - 22:00 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

HVORDAN FÅR JEG LAVET EN TIP EN VEN FORM I HTML ?

Jeg er ikke en hej til det her men jeg skal bruge den på vores hjemme side. Er der en der kan lave en kode til mig som virker.

Den jeg har lavet og som ikke virker er her..

<html>
<head>
<title>(Tell a Friend)</title>
<base target="_new">
<style type="text/css">
<!--
a            { text-decoration: underline; color: blue }
a:hover      { text-decoration: underline; color: red }
-->
</style>

</head>
<body bgcolor="#999FFF">
<p align="center">

<center>
<form action="http://www.dht.dk/webhotel/support/formmail/formmail.pl" method="POST" name="form" target="_self">

<input type="hidden" name="recipient" value="$email">

<table border="1" width="468" bgcolor="#999FFF" cellspacing="0" bordercolordark="#000000" bordercolorlight="#EAAF00">
<tr>
<td width="100%">
<table border="0" width="100%" cellspacing="10" cellpadding="0">
<tr>
<td valign="top" colspan="2"></td>
</tr>
<tr>
<td valign="top">
<table border="1" cellspacing="0" bgcolor="#999FFF">
<tr>
<td width="25%">
<table border="0" cellspacing="0" width="100%">
<tr>
<td><font size="2" face="Arial">NAVN</font></td>
<td align="right"><font face="Arial"><input type="text" name="name" size="12"></font></td>
</tr>
<tr>
<td><font size="2" face="Arial">E-MAIL</font></td>
<td align="right"><font face="Arial"><input type="text" name="email" size="12"></font></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2"><font face="Arial"><textarea rows="7" name="message" cols="26"> Hi </textarea></font></td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
</td>
<td valign="top">
<font size="2" face="Arial" color="#FF0000"><b>FORTÆL DINE VENNER OM OS. SKRIV BLODT NAVN OG E-MAIL HER SÅ KLARE VI RESTEN </b></font>
<p><input type="submit" value="Tell a Friend" name="submit">

<br><br>

<font size="2" face="Arial">SÅ ER DU MED TIL AT GØRE DET LIDT STØRRE.</font>
</td>
</tr>
</table>

</form>

</body>
</html>
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
24. juli 2002 - 22:02 #1
Hvad skal det laves i? php? perl? asp?
Avatar billede fumlerik Nybegynder
24. juli 2002 - 22:09 #2
bare noget jeg kan bruge i et html dokument.

Da det er det eneste jeg sådan nogen lunde kan finde ud af.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
24. juli 2002 - 22:14 #3
Jeg tror ikke du kan have et .html dokument, som er i stand til at sende emails.
Avatar billede yousif Nybegynder
24. juli 2002 - 22:14 #4
Tilmeld dig til www.hostedscripts.dk eller www.hostedscripts.com!

Der får du noget html kode du kan sætte ind og.. så virker det!! helt uden at bruge serverscripts selv.
Avatar billede fumlerik Nybegynder
24. juli 2002 - 22:33 #5
Jeg takker for et godt tip.
Men er det ikke muligt at sætte enten php eller asp ind i et html dokument ?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
24. juli 2002 - 22:36 #6
Nej, det er ikke muligt - med mindre man laver noget fusk på serveren :P
Avatar billede fumlerik Nybegynder
24. juli 2002 - 22:40 #7
Fint så lad os lave lidt fusk..
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
24. juli 2002 - 22:43 #8
Det kan du ikke med mindre det er din egen server :)
Avatar billede jes.r Nybegynder
24. juli 2002 - 23:05 #9
jeg ved ikke om det er det du søger:
www.oversea.dk / logoet nede i højre hjørne / højreklik på popup og klik: view source / så kan du se koden til hvordan det kan gøres

mvh
j.r
Avatar billede fumlerik Nybegynder
26. juli 2002 - 09:58 #10
Jeg fandt ud af at snyde lidt så det virker.

Men med de link du gav mig yousif kunne jeg lave en tag wall, Så du får lidt point for den hjælp selom at det ikke var det spørgsmålet gik ud på.

Jeg takker alle for en god suport.