Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 15:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DVD afspiller som kan afspille DivX

Jeg og en kammerat har et vædemål på 1000 kr. på højkant, og jeg tænkte at i måske kunde hjælpe mig herinde.
Som bekendt findes der jo DVD afspillere som kan afspille VCD og SVCD (MPEG2).
Vædemållet går på at min kammerat siger han har set en DVD afspiller som kan afspille DivX (MPEG4).
Jeg mener derimod ikke at det findes.
Er der nogen herinde som kan af- eller bekræfte min kammerats påstand.
Jeg ser meget gerne et link til en model, hvis den findes.
På forhånd tak.

Lasse
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 15:05 #1
Der findes den her (nr. 2):
http://www.computercity.dk/cgi-bin/top5.cgi?side=desktop
Og jeg mener også enten PS2 eller Xbox'en kan

Men ellers tror jeg ik' der findes nogen...
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 15:11 #2
Han har ikke set den. Det er muligt at han har læst om det, men der er stadig ingen producenter der hverken her eller i udlandet har udgivet stationære DivX afspillere.

Den som mrtux henviser til er en PC, og hverken X-box eller PS2 kan uden et større indgreb afspille DivX.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 15:22 #3
Jeg ser gerne nogle flere kommentare, ellers får el barto alle pointene
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 15:46 #4
Jeg har fået overbevist min kammerat, så jeg er blevet 1000 kr. rigere, derfor fortjener el barto alle pointene.
Tak
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 15:47 #5
hehe... Tak for det :)
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
24. juli 2002 - 15:51 #6
Der findes IKKE stationære DVD afspillere som kan afspille DivX.

Det er noget vrøvl!!!!!

De kommer måske, men er ikke på markedet endnu!
Avatar billede badassolle Nybegynder
25. juli 2002 - 01:05 #7
de siger at der går ca. 7 mdr. før de er på markedet....det bliver den beste opfindelse siden KLAR COLA ;o)