Avatar billede basicq Nybegynder
24. juli 2002 - 01:20 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

bare lidt respons

Hvad siger i til denne her side http://www.zico.dk
Den er tung så en modem linie vil nok være en dårlig ide.......

Ris og Ros

30 point for en god kommentar
Avatar billede basicq Nybegynder
24. juli 2002 - 01:20 #1
hey stik mig lige en stemme ik :-))
Avatar billede esoulman Nybegynder
24. juli 2002 - 01:24 #2
Et sjovt site for webmastere, ikke megen funktionalitet endnu.
Kan lide det med at knapperne kan flyttes manuelt, og farverne er ok.

Ser mildest talt rodet ud - så man kan rigtig gå på opdagelse *g*
Avatar billede moefelt Nybegynder
24. juli 2002 - 01:27 #3
meget flabede funktioner - jeg synes bare der er for meget luft mellem tingene. Gør det mere kompakt med en lækker baggrundsfarven istedet for den "eksperten.dk-fimse-blå" ;-)

Ellers syret inspiration - den nupper jeg ;-)
Avatar billede ducks Nybegynder
24. juli 2002 - 01:30 #4
Når man har skrevet sit navn og trykker ok skal man skrive sit navn igen ??? Der sker ikke rigtig noget, for mig ?
Avatar billede a1a1 Novice
24. juli 2002 - 01:30 #5
? whats the point ?

man kan tage menuer rundt men der sker ikke noget når man klikker på dem?

det er nok ikke noget "amtrør" internet brugere kan finde ud af, selvom der kommer noget når man klikker..

men det virker da lidt "smart"...
Avatar billede muleen Nybegynder
24. juli 2002 - 01:45 #6
!  !  !  !  !  !

110% enig med -a1-

//muleen - www.woomus.dk
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juli 2002 - 01:47 #7
første side: text er svær at læse...

resten: jeg vil give de andre ret, siden giver ikke meget mening endnu...
Avatar billede olezen Nybegynder
24. juli 2002 - 02:13 #8
Hey drenge har i ikke fattet at i skal samle menuen før den virker det er da ret fedt fundet på, men det holder nok ik i længden. jeg mener seriøst at hvis du samlede menuen (så man ikke selv skulle gøre det) ville siden være totalt kult, du har et meget lækkeret design og det er dejliget afslappende at se på.( farverne er afbalanceret) jeg savner personligt nogle lyde på siden nogle smarte klik lyde ville ikke skade efter min mening.....keep up the good work

OleZen
Avatar billede a1a1 Novice
24. juli 2002 - 02:30 #9
jeg tror vist du kender ham basicq, siden du ved hvordan det virker

jeg har været på inet i en del år og sku aldrig mødt sådan en menu ?
jeg prøver ellers at klikke over det hele når det ser sjovt ud

hvem kan finde ud af det?

se det her
http://www.snarg.net/blorgzap/snargframina.html
http://www.snarg.net/fraf_quang/squeee_quang/index5.html

hvis der er nogle der kan finde alle kombinationer giver jeg en bajer :)
Avatar billede a1a1 Novice
24. juli 2002 - 02:31 #10
deres gamle hjemmeside er der desvære ikke mere men den var dog rigtig wierd...
Avatar billede a1a1 Novice
24. juli 2002 - 02:45 #11
under min nylige klikning på sitet fandt jeg denne der vel også er meget sjov

http://www.snarg.net/flash/physics.html
Avatar billede esoulman Nybegynder
24. juli 2002 - 05:21 #12
Hold da kæft.. syge links ;)
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
24. juli 2002 - 09:00 #13
lidt rodet...!
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2002 - 10:59 #14
Browser check:
    Colordepth must be 24 bit.
    Your Colordepth is 16 bit

Jeg tvivler på at du bruger 24 bit billeder nogen steder.
Avatar billede basicq Nybegynder
24. juli 2002 - 12:03 #15
el_barto: Ja det kan du have ret i men kønt ser det ikke ud i 16 bit..

muleen: Ok....110%? hvordan det..

nicofrench: Måske er der ingen mening som sådan, men jeg har lært en del og har fået prøvet mine kræfter med flash. Det var meningen at det skulle værer en profil af mig selv, men endte med alt mulig sjovt....

a1: lækker side snarg.net, du aktiver først linkne når du sætter dem på plads.

ducks: Det eneste jeg kan sige er at du skal prøve at slå dine cookies til, eller en nyere browser...

moefelt: 10 4, siden er stadig under udvikling..

esoulman: Rodet siger du! hmmmmmm...

olezen: Jeg er så småt gået i gang med at lave lyde men er ikke den stor musiker men et par bib lyde er det da blevet til. Men lydene må vente til sidst...

---------------------------------------------------------------------

Tak for det allesammen jeg blev sådanset ikke overrasket over jeres reaktioner, men jeg syntes personligt selv at hjemmesider i dag er for let tilgennelige og jeg tænker ikke på sider som omhandler e-handel for det skal jo være nemt. Men hvad sker der ved at bruge fantasien lidt!!! God sommerferie til jer allesammen

Her er min top 5, så kan i jo selv danne jeres meninger..
http://www.theory7.com/        skal ses i 1024.
http://www.martinfewell.com/
http://www.whoswe.com/
http://www.perfectfools.com/
http://www.bluehaus.com/
Avatar billede a1a1 Novice
24. juli 2002 - 12:25 #16
hvorfor afviser du egentlig mit svar?

og så accepterer du enda muleens svar der bare er "110% enig med -a1-" ?

hvis du ikke synes jeg har fortjent point fordi at jeg ikke kunne finde ud af det, eller at jeg ikke bryder mig om det, er det vel fair nok, men hvad gør muleen "bedre" end mig?

? ;)
Avatar billede basicq Nybegynder
24. juli 2002 - 13:07 #17
Sorry håber du er ok, det var ikke noget personligt, der er en del der har svaret så jeg tog måske bare fejl....du fortjener sku lidt point.. Håber ellers du får en god sommer....