Avatar billede ado.dk Nybegynder
23. juli 2002 - 17:25 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Flot banner/logo ønskes...

Jeg skal have lavet et banner/logo til en ny ungdomsside. Banneret skal være 60 i højden og mellem 200 og 260 i breden.

Banneret skal placeres til venstre over menuen.
Og det skal gerne passe ind i "beta-versionen" af siden/designet her:
http://www.wildteens.dk/wildteens/wallpaperguys.htm

Indhold, stil osv. er op til dig, men teksten "WildTeens.dk" skal gerne fremgå.

Er der nogen, som har lyst til at lave et banner/logo for mig ?
Avatar billede kantoraza Nybegynder
23. juli 2002 - 18:55 #1
Hvad med dette simple.

http://www.friserverplads.dk/musiksiden/WT.jpg

KantoRaZa·NorthCode
Avatar billede lyden Nybegynder
23. juli 2002 - 22:21 #2
Avatar billede cdc Novice
23. juli 2002 - 23:07 #3
Avatar billede muleen Nybegynder
24. juli 2002 - 00:35 #4
http://www.woomus.dk/WILD.gif

lidt hurtig men havd søren...! - jeg håber du kan bruge eller få nogle idéer ud fra dette...

//muleen - www.woomus.dk
Avatar billede ado.dk Nybegynder
24. juli 2002 - 10:42 #5
Synes ikke helt der er nogen af de 4 banner der går rent ind.
Jeg giver jer lige en dag til og vælger så det bedste...
Avatar billede psoriasis Nybegynder
24. juli 2002 - 12:17 #6
Hmm.. Har du et slogan eller sådan? f.eks. "Danmarks bedste ungdomsside" eller sådan. Mangler nemlig at fylde lidt plads ud :)
Avatar billede staz Nybegynder
24. juli 2002 - 12:24 #7
Et banner og et logo er 2 vidt forskellige ting. Du kan fx. ikke bestemme diminsionerne på et logo, men det kan du på et banner, så tror du ikke det er det du søger?

Hvis du så leder efter et bannere med et kendetegn, altså et logo, så er det 2 forskellige opgaver. Synes bare lige jeg vil rette på det. Det er desværre en alm. fejl der begåes af mange.

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
24. juli 2002 - 12:26 #8
muleen > Er det ikke en lidt underlig webside du har? Der står muleen.dk som navn på siden, men adressen er www.woomus.dk ? Desuden virker din links ikke.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
24. juli 2002 - 12:28 #9
Nej ikke noget egentligt slogan, men måske noget med "WildTeens.dk - Alt på et sted".
Avatar billede psoriasis Nybegynder
24. juli 2002 - 12:46 #10
Har noget om 2 min..
Avatar billede lyden Nybegynder
24. juli 2002 - 12:55 #11
Avatar billede lyden Nybegynder
24. juli 2002 - 12:56 #12
Avatar billede muleen Nybegynder
24. juli 2002 - 13:04 #13
staz, narj det er det ikke fordi jeg er ikke færtig med den, men man har måske ikke lov til at reklamere for den aligevel her på exp.dk ??

//muleen - www.woomus.dk
Avatar billede psoriasis Nybegynder
24. juli 2002 - 13:04 #14
Hmm.. Der gik lidt mere end 2 min.. Men her er mit bud:

http://www.badyouth.dk/psoriasis/wildteens2.gif
Avatar billede lyden Nybegynder
24. juli 2002 - 14:16 #15
Avatar billede staz Nybegynder
24. juli 2002 - 14:31 #16
muleen.... faktisk ikke. Citat fra en admin. Eksperten.dk er ikke en reklame søjle :o) Ej, selvfølgelig, men jeg synes det er synd for et "web-bureau", at ligge en halv færdig side ud på nettet. Det er reklame, men det er dårlig reklame.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. juli 2002 - 17:49 #17
Efter at jeg har prøvet at indsætte nogle af logoerne i det nye design, har jeg fundet ud af at det /cdc har lavet passer perfekt ind på siden. Så pointene går til ham...
Avatar billede cdc Novice
25. juli 2002 - 19:02 #18
tanx :o)