Avatar billede humleloi Nybegynder
22. juli 2002 - 19:09 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Nogen der vil lave et HP design til mig.. 200 point!

HeeY Gutter!
Mig og mit CreW står og mangler et fedt design til vores Crew hjemmeside.. den skal handle om vores netpary aktiviteter! 200 point gives til den der laver det fedeste design! så kom bare igang, må meget gerne være i Flash!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. juli 2002 - 19:12 #1
Og nogen må gerne lave et proffesionelt webportal til mig.
Med mindst 2500 besøgende pr. dag. Udover det skal det gerne give en masse indtægter osv.
Og så skal der være et ret advanceret CMS system bag ved, og det skal du selv programmerer.

Jeg giver nogle points for det - skriv til min mail hvis du er interesseret!
på forhånd..tak!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. juli 2002 - 19:13 #2
gizmo-gizmo > får du lavet et, så vil jeg også gerne ha en kopi ;0)
Avatar billede humleloi Nybegynder
22. juli 2002 - 19:14 #3
Mig og mit CreW vil også give dig et bannert på alle sider som tak for hjælpen... og en side hvor vi vil skrive hvem det er der har lavet designet! hvis det skulle tiltrække jer!
Avatar billede likedon Nybegynder
22. juli 2002 - 19:15 #4
og så må den gerne kunne suge med snablen i mit økonomisystem/lagersystem, hvis jeg senere vil udvide med en e-handel..jeg lægger alle de point jeg har oven i de allerede tilbudte 200 *hehe*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. juli 2002 - 19:15 #5
gizmo-gizmo, vis du ikke løse opgaven, så ti bøtte. Sådanne kommentarer kan kun betragtes som SPAM, og det er IKKE tilladt på Eksperten. Spørgsmålet er reelt nok. Så er det op til folk om de vil løse opgaven.

NanoQ/coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. juli 2002 - 19:15 #6
det samme gælder jer andre...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. juli 2002 - 19:17 #7
nanoq >> okay, sorry... ;-)
Avatar billede hmm10 Nybegynder
22. juli 2002 - 19:22 #8
Stik mig 500,- i timen og jeg laver alt! (næsten alt!)
Avatar billede humleloi Nybegynder
22. juli 2002 - 19:23 #9
folk der ikke har interesse i at løse min post, må godt holde deres kommentar for sig selv, for jeg skrev denne post seriøst og jeg føler at jeg får total latterlige svar tilbage! er det her en børnehave? hvis det er lukker jeg min profil her på siden, for jeg er her for at få hjælp og hjælpe andre.. ikke for at lave sjov og spas, det er der nok af andre sider her på nettet hvor man kan! Vær' nu lige lidt seriøs!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. juli 2002 - 20:03 #10
hmmm10, var hentydningen så svær at forstå?
Avatar billede muleen Nybegynder
22. juli 2002 - 21:31 #11
Det er også lidt onsvagt ikke, hvem gider og lave design GRATIS...WOOOW og så et banner --RESPEKT--

Ej, kom med nogle penge på bordet så kan vi snakke om d...
Ca. 300-400 kr. i timen men hvis du er heldig så kan vi lave en ordenlig hannel...

//muleen www.woomus.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. juli 2002 - 22:24 #12
muleen, du fatter heller ikke en meter?

Læser du så oven i købet vores regler (www.regler.dk) kan du se at regel 2.1.16 siger det IKKE er tilladt at stille anden præmie for svar end point. Dvs. spørgsmålet er helt korrekt oprettet. Havde spørger ville betale kroner for opgaven, var Eksperten slet ikke det rigtige forum.

Det er faktisk flere gange sket at folk direkte har TILBUDT gratis arbejde herinde, alene for øvelsen og udfordringen.

Nu siger jeg det for sidste gang. Vil man ikke løse opgaven for den stillede belønning, bedes man forbigå spørgsmålet i stilhed.

NanoQ/coadmin
Avatar billede motu Nybegynder
23. juli 2002 - 01:44 #13
jeg kan lige klare et logo til dig sidder og leger lidt med logo nu nemlig :D
Avatar billede muleen Nybegynder
23. juli 2002 - 01:53 #14
nanoq,, jeg forstår godt, jeg blev bare lige grepet med..!

humleloi,, hvis jeg nu kan begynde eller sådan noget, hvordan skal det så være til hvad hedder siden's navn og hvordan skal den i helhed se ud...?
Jeg har nogle på "lager" !!

Ps. Undskyld humleloi & nanoq....
Caio.Caio

//muleen - www.woomus.dk
Avatar billede motu Nybegynder
23. juli 2002 - 01:54 #15
Avatar billede muleen Nybegynder
23. juli 2002 - 01:55 #16
hvad det skal være til begrundes med at jeg ikke lige pt. ved havd: netpary aktiviteter er!!!
Avatar billede hmm10 Nybegynder
23. juli 2002 - 15:21 #17
NanoQ/coadmin ->
ok, sorry. Jeg mente det på en positiv måde. Men, hvis det er blevet misforstået eller kan misforstås, undskylder jeg.
Jeg staves ikke hmmm10, men hmm100.

humleloi ->
Dette er ikke en børnehave :) ikke hvad jeg ved af... Dette sted er et sted hvor man hjælper hinnanden, ikke et sted man får arbejde på timebetaling. Derfor kan man godt få lidt "dumme" kommentarer, hvis man beder om andres arbejde.
Mit råd: Lav lidt selv og spørg her på eksperten.dk, hvis du er i tvivl eller mangler lidt hjælp/ideer. Jeg er sikker på at ALLE herinde vil hjælpe dig, hvis du får problemer undervejs.

HVM
HMM10
Avatar billede hmm10 Nybegynder
23. juli 2002 - 15:23 #18
LOL, hmm10 staves jeg.. tænk at jeg selv staver forkert! - typist!
Avatar billede humleloi Nybegynder
23. juli 2002 - 21:58 #19
muleen  ---> Crew of Fanø skal den hedde.. og hjemmeside navnet er: westcrew.tk ! vil da godt se nogle af din du har på lager.. håber da på at jeg selv kan bygge videre på dem bagefter hvis jeg finder nogle jeg kan bruge!
Avatar billede muleen Nybegynder
23. juli 2002 - 22:03 #20
Hvordan skal den se ud af farver ? (sort, hvid, blå, rød, et eller andet..!)

//muleen - www.woomus.dk
Avatar billede humleloi Nybegynder
23. juli 2002 - 22:37 #21
muleen ---> det skal være et frækt design.. så det er op til dig.. man kan vel altid rette i faverne hvis det er eller kan man??

// HumleLoi
Avatar billede muleen Nybegynder
23. juli 2002 - 23:03 #22
ikk hvis d meste er billeder...

Jeg laver ikke billeder gennemsigtige for så er de næmme at hugge!!!

//muleen - www.woomus.dk
Avatar billede humleloi Nybegynder
23. juli 2002 - 23:28 #23
muleen --> der skal være en enkelt side med billeder fra vores party's.. du må bestemme designet, det er jo dig der mester af lave hjemmesider!
Avatar billede muleen Nybegynder
23. juli 2002 - 23:50 #24
mester og mester ;)...
Avatar billede humleloi Nybegynder
24. juli 2002 - 12:46 #25
muleen --> har du ikk icq eller msn, for det går altså lidt hurtigere end det her!
Avatar billede muleen Nybegynder
24. juli 2002 - 13:05 #26
msn - admin@woomus.dk

icq - 146097929
Avatar billede humleloi Nybegynder
06. januar 2003 - 18:57 #27
fik ikke en skid ud af dette her!