Avatar billede tradixx Nybegynder
22. juli 2002 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke spille online

jeg kan ikke spille online......?????? der står bare conektion failed..... der er vist en inbygget firewall i min roader..eller  sådan  noget ...... men ikke noget tilhørende program
12. september 2002 - 13:50 #1
har du prøvet at kigge om du har slået firewall til i winxp
12. september 2002 - 13:51 #2
for hvis du har skal du slå den fra den kan nemlig godt blokke mange signaler du sender ud. fx hvis du vil sende en fil over msn
Avatar billede tradixx Nybegynder
15. januar 2003 - 12:04 #3
Okay :D Det har jeg lige kigget på Og det var det :D Nu virker det. Mange tak.
16. januar 2003 - 16:50 #4
have fun whit the game