Avatar billede psyclone_dk Nybegynder
21. juli 2002 - 04:31 Der er 1 kommentar

IRC: Vise channel topic på HP. HELP!!!

Hej Exp.dk!

Jeg fik for nylig en temmelig god ide! ;)
Jeg har min egen channel på Efnet (#psyclone.dk) og jeg vil gerne integrere min kanal med min hjemmeside (www.psyclone.dk).
Dvs, jeg vil gerne ha lavet et script til mirc der benytter sockets til at sende channel topic til et PHP script som ligger og venter på min hp. :)
Der må meget gerne indgå en brugerliste over hvem der er på #psyclone.dk samtidigt, men /topic er vigtigst! Så brugerlisten kan godt skippes. :)

Jeg har satset ALLE mine points til dem der kan lave dette! Og den der laver scriptet, får tilmed oxo credits på PsyClone.dk til evig tid! (indtil scriptet ikke bruges mere) :)

Hvad siger i, drenge? Er det noget i kan klare eller er i en flok vat-arme??? ;)))

Ps. Undlad helst at sende mig videre til et Stat script til mirc, da jeg allerde har kigget dem igennem uden held. :(
Avatar billede rahzei Nybegynder
05. august 2002 - 19:53 #1
alias send_topic {
set %temp_topic $chan($active).topic
echo -a %temp_topic
sockopen topic_send 1.1.1.1 1234
}

on 1:sockopen:topic_send:{
sockwrite -n topic_send %temp_topic
}

on 1:sockwrite:topic_send:{
if ($sockerr > 0) {
.timerdelaysock 1 5 $send_topic
}

Det er et meget tidligt "udkast" eller whatever. Har ikke testet det :), så plz rapporter fejl, for sq være underligt, hvis der ik er fejl i det :)