Avatar billede kenneth. Nybegynder
21. juli 2002 - 00:42 Der er 50 kommentarer og
1 løsning

hjælp med gta3

hejsa..

Nu skal du høre. Jeg har en ven,der har hendet GTA 3 ned fra kazaa, og den har jeg fåget brandt ned på en cd, men den siger at "En nødvendig DLL-fil,DINPUT8DLL bliv ikke fundet. hvad kan jeg så gøre.
Håber du kan hjælpe mig.

hilsen kenneth.
Avatar billede realize Nybegynder
21. juli 2002 - 00:44 #1
fyfy, det er ulovligt at hente sådan noget. ;D , du skal nok lukke spørgsmålet.

svar: gå ind i en butik hvor de sælger spil og købe gta 3.
Avatar billede esoulman Nybegynder
21. juli 2002 - 00:45 #2
Har du den nyeste DirectX installeret?
http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx81.asp
download dér.
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 00:47 #3
Giv mig din mail-adresse, så mailer jeg dig filen!
Avatar billede bramming Nybegynder
21. juli 2002 - 00:48 #4
Brænd det igen og sørg for alle de skjulte filer også er kommet med og sørg for alle stierne r korrekte og download os det nye direct X som findes her : http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx81.asp

>> mvh. Bramming
Avatar billede realize Nybegynder
21. juli 2002 - 00:48 #5
har nogen af jer læst:

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:49 #6
funguy > du ved det er ulovligt det her, så får du point, så blir du anmeldt!
Og kenneth. > du blir anmeldt, hvis du ikke skynder dig at lukke det her ved at smide et svar selv, og acceptere det!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:49 #7
funguy > gir du point tilbage eller skal jeg anmelde?!!
Avatar billede krann Nybegynder
21. juli 2002 - 00:50 #8
Jeg tror sgu allerede han er andmelt, der var synd!
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 00:51 #9
metal_hansen> Hvorfor?? Jeg tror ikke at selve filen er ulovlig! Den kan man sikkert finde mange steder! Hvis han nu ikke fortalte hvorfor han skulle bruge filen, så var der jo ikke noget i vejen! Teknisk set kan jeg jo ikke stilles til ansvar for om han bruger filen til noget ulovligt!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:51 #10
I står begge til sletning! I får 2 minutter!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:51 #11
funguy > du ved så godt som jeg det her er ulovligt! point tilbage eller sig farvel
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 00:51 #12
Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal anmeldes, men hvis denne diskusion ender med at jeg skal give point tilbage, så gør jeg det selvfølgelig...
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 00:52 #13
Tag lige og slap af, og giv mig en chance!
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 00:53 #14
Og hvordan giver jeg iøvrigt point tilbage? Ved et nyt spm.?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:53 #15
ja, ved et nyt spørsmål.
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 00:54 #16
k! Men er denne diskussion så slut? Jeg forstår stadig ikke helt hvorfor jeg kan stilles til ansvar for hvad han gør med filen...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:55 #17
læs reglerne du!

men hvis du opretter et nyt spm. med 199 point til kennet. så er alt i orden.
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 00:56 #18
Jamen det er jo ikke mig som gør noget ulovligt! Det er da ham!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 00:57 #19
jeg gider ikke diskutere reglerne med dig.
opret et spørgsmål inden for de næste 5 min. eller jeg anmelder.
Så kan du derefter diskutere det med co-admins - hvis du da ikke bare blir slettet....
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 00:59 #20
Uha... Er jeg bange? NEJ! Det pjat med "gør hvad jeg siger, eller jeg anmelder dig", er sq lidt for lamt! Men hvad... Det er jo heldigvis ikke mig der synker så dybt!

http://www.eksperten.dk/spm/237706
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:00 #21
jeg er desværre ikke coadmin selv, men en som dig gir mig godt nok lyst til det...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:01 #22
kennet. > læg et svar her: http://www.eksperten.dk/spm/237706 ellers mister du pointene
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:01 #23
Uha... Men det bliver du nok aldrig, når du ikke engang gider diskutere reglerne!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:03 #24
tro mig; det sidste co-admins gider er at diskutere reglerne!!
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:04 #25
Det er da rart at vide... Folk som har stor magt på Eksperten, gider ikke engang diskutere deres egne regler! Tænk hvis vores politikere havde det på samme måde... Det ville ik være noget sjovt land at bo i!
Avatar billede dkn Nybegynder
21. juli 2002 - 01:09 #26
lol funguy -> jeg holder sku med dig, filen er jo uskyldig :)
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:10 #27
Jamen jeg kan sq heller ik se det er mig der gør noget galt! Han beder om en fil, og det får han... Om han vil lave noget ulovligt med den, eller hvad han havde tænkt sig, det skal jeg sq da ikke blande mig i!
Avatar billede dkn Nybegynder
21. juli 2002 - 01:14 #28
jeg anmelder dig!!
det er sku det meste griner jeg har hørt noget sige.
Prøv da at lade være med at være så barnlige, det er totalt lamt at gå rundt og true folk med at anmelde dem, hvis det fortsætter sådan ved jeg sku ikke hvad eksperten.dk ender med!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:16 #29
true???!! jeg gir ham en chance, i stedet for bare straks at anmelde! Men det gør jeg da ikke næste gang så..
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:18 #30
Den sætning er snart at finde i mange spm.! Folk bruger den hver gang der er en eller anden lille ting som irriterer dem! Og fordi jeg sender en fil, så tror jeg sq ikke Eksperten bliver lukket... Hvis der alligevel ikke skulle mere til, så skulle lukningen nok ske alligevel! Så lad mig dog for pokker sende manden den fil!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:21 #31
funguy > en regel er og blir en regel. Det er princippet i det. Jeg er da ligeglad om du sender ham en fil. MEN ikke hvis det ender med at E.dk blir lukket pga. det.
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:22 #32
metal_hansen> hehe... du er ellers noget af en smart gut... at rende rundt og true folk med at man kan forvente en anmeldelse hver øjeblik det skal være... bare fordi du har set dig sur på mig.. Så er det jeg vil overveje om jeg ikke vil anmelde dig for at være efter mig og chikanere min bruger! Og det mener jeg sq lige så seriøst som du, da du skrev du ville anmelde mig! Så enten dropper du det pis med at ville forfølge min bruger, eller også anmelder jeg dig! Det er sq dig selv der bestemmer!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:23 #33
du er velkommen til at anmelde! Jeg vil hellere end gerne ha at en co-admin ser på det her :0)
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:24 #34
Hvis du er ligeglad, hvorfor kan du så ikke bare lade os om det? Det er jo ikke noget med at vi poster links til warez eller sådan noget... der er ingen andre brugere der får noget ud af det.. Der er ingen der bliver berørt af det...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:25 #35
ingen andre brugere der får noget ud af det... nu svarer du jo selv på hvorfor det er ulovligt herinde på eksperten.
Alle løsninger for point skal være tilgængelige for alle..
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:26 #36
Det er ik så meget spørgsmålet en co-admin skal kigge på... Det er det du giver udtryk for han skal tage en kigger på! At jeg giver point tilbage er der jo ikke noget galt i... Men at du vil holde øje med hvilke spm. jeg deltager i, og opretter... Se, det er der noget galt i!
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:27 #37
er der måske andre der har meldt sig i spørgsmålet, og bedt om filen?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:27 #38
når du siger du vil blive ved med at bryde reglerne, ja så kan jeg da ikke se noget galt i at jeg holder øje med at du bryder dem.
Men anmeld mig, så ser vi..
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:29 #39
jamen hvis alle folk herinde er lige så perfekte som dig, så kommer der jo slet ikke flere af sådan nogle spørgsmål.. vel! Men stadig vil du holde øje med mig!
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:30 #40
Og desuden... så er du jo ikke co-admin... Men du synes måske det er helt ok at du render rundt herinde og leger e-politi og holder øje med folk?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:31 #41
jeg er ikke den der bærer nag... men jeg glemmer da næppe navnet funguy i de næste par uger :)
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:32 #42
jeg bærer heller ikke nag, men jeg synes bare det er lidt dumt at true folk med at du holder øje med dem, og hvad ved jeg... Når du har truet nok folk, så er du nok ikke den mest populære herinde...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:35 #43
blabla - jeg har sq aldrig truet dig.... jeg gider ikke diskutere mere!
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:37 #44
hehe... hvad har du ikke??? =)

"...og jeg vil altid være lige bagved dig..."
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:37 #45
det var ikke en trussel - det var bare en konstatering..
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:42 #46
Et par eksempler på din agressive opførsel:

"gir du point tilbage eller skal jeg anmelde?!!"

"I står begge til sletning! I får 2 minutter!"

"du ved så godt som jeg det her er ulovligt! point tilbage eller sig farvel"

Og her antyder du kraftigt at du vil holde øje med mig!
", ja så kan jeg da ikke se noget galt i at jeg holder øje med at du bryder dem."
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:43 #47
Så jeg tager det faktisk som trusler! Så kan du komme med alt muligt pjat om at det er konstatering... Den kunne du ha' kommet med noget før... for det er ikke første gang jeg nævnet ordet "forfølgelse"!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:45 #48
så anmeld mig. jeg gider ikke diskutere med dig mere, det er jeg for træt til!
Avatar billede funguy Nybegynder
21. juli 2002 - 01:47 #49
Jeg vil ikke anmelde dig.... endnu.. Men hvis jeg på noget tidspunkt kommer til at føle du er efter mig, så vil jeg anmelde med det samme!
Og dermed tror jeg denne debat er slut for i aften!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:48 #50
du anmelder bare løs du gamle ;0)
slut prut etc.
Avatar billede resten Nybegynder
21. juli 2002 - 09:10 #51
Kenneth-> Du bryder alle regler ved at bede om hjælp til warez så det her ønsker jeg ikke mere at se fra din side.
Og til dem som hjælper med at få løst problemmer med ulovligt software tænk jer nu om forhelvede eksperten.dk får sku ikke lov til at eksister hvis dette forsætter og tænk hvis antipiratgruppen kigger med hvad så ?

Resten\