Avatar billede ducks Nybegynder
19. juli 2002 - 22:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Virus på mobil!!!!

Dav, ved ikke om der har været snakket om det, men man kan åbenbart modtage en slags virus på mobilen, hvis man modtager en sms fra en ukendt hvori der står at man skal ringe et nummer op, og man ringer nummeret op bliver man trukket for en masse penge. Så slet dem!

(Modtog selv lige en, hvor der stod jeg havde en hemmelig beundrer osv.)

Bare træls at miste en masse dejlige penge til en syg stoder.

- Ducks
Avatar billede dr.blaster Nybegynder
19. juli 2002 - 22:38 #1
tdc er ved at undersøge hvem det er lige nu. hvis man ringer op ringer man til en ø der hedder helena eller ligene som er langt væk og det koster a'ht at ringe så langt væk på en mobil
Avatar billede esoulman Nybegynder
19. juli 2002 - 22:39 #2
skt. helena :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juli 2002 - 22:45 #3
ducks>> det er ikke hamrende smart at oprette spørgsmål - for at linke til dette. /udover det vil jeg tro at dette er spørgsmål nr. 3 iaften ang. dette - det har også været i begge tvaviser - så det må ligesom efterhånden være nået ud til dem det kan.

/jelzin
Avatar billede flash-man Nybegynder
19. juli 2002 - 22:47 #4
hey ducks.. prøvede du at scrolle helt ned i bunden.. der står osse at det koster 8.xx/30 sekunder.. (kan ikke lige huske det rigtige antal ører)

Anyway.. Som den naive teenager jeg nu er prøve jeg osse at ringe til nummeret men der var (heldigvis) heletiden optaget (gæt hvorfor).. Og så fortalte min mor at hun lige havde hørt om denne "virus" i nyhederne..

</FlashMan!>
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
19. juli 2002 - 22:49 #5
flash-man> sårn er det når pigerne ikke ligefrem sværmer om en ;)
Avatar billede flash-man Nybegynder
19. juli 2002 - 22:51 #6
hb5v6 > Ja.. der er jo noget i det du siger.. Det er s** hårdt at vær enørd nu til dags.. *LoL* lyder som om du osse har det problem *GG*
Avatar billede ducks Nybegynder
19. juli 2002 - 22:51 #7
jelzin101: Havde gæster så jeg så ikke TV-Avis eller Nyhederne, og har heller ikke været på E., syntes bare at hvis nu ikke nogen vidste det ville jeg lige sige det. Angående det andet spm. så kom det her ikke frem i oversigten hos mig, så jeg troede det var fordi de havde fjernet Fri Debat derfra.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juli 2002 - 22:53 #8
oki :) -men jeg vil nu også tiltro brugerne af E et generelt iqniveau der gør at de ikke sådan uden videre ringer til en lille ø på den anden side af jorden for at høre hvem der er deres beundrer :) -det burde spam mails have lært dem :0)
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2002 - 23:15 #9
og "dialer.exe"
Avatar billede colabund Nybegynder
19. juli 2002 - 23:25 #10
hb5v6 / flash-man:  slap af: Nørd = penge(engang) = piger i massevis. Det vigtigste er, at I er nogen ordentlige mennesker!, så kommer den rigtige garanteret på et tidspunkt.
  Bare husk at deltage i "real life"....
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. juli 2002 - 00:26 #11
alle> Stod der "For at finde ud af hvem, ring: 0029 05592" I min stod der  For at finde ud hvem, ring: 0029 05592...

Man skulle tro de kunne stave ordenligt, når de laver masse sms udsendelse :)