Avatar billede aant Nybegynder
19. juli 2002 - 12:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny CPU køler

Hej

Jeg er interesseret i en ny cpu-køler. For den jeg har nu LARMER sindssygt!! Så kom jeg forbi den her:

http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=28

Der står at den kan tage op til XP 1800+. Det er det jeg har, men betyder det så at den ikke kan følge med, hvis man f.eks. kommer til at overclocke?

Hjælp mig :-)
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
19. juli 2002 - 13:01 #1
Hvis du skal ha en Køler skal du ha en Køler som skal kunne tage den varme dvs. den køler der er optimeret til en max varme fra en XP 1800+ dvs jeg ville råde dig til at købe en køler der kan tåle mere hvis du skal overclocke..
Avatar billede aant Nybegynder
19. juli 2002 - 13:04 #2
Kan du komme med nogle forslag til hvad jeg så skal købe?
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
19. juli 2002 - 13:06 #3
jeg var netop igang hvad Socket er det nu lige XP 1800 køre på?? kan du huske?
Avatar billede aant Nybegynder
19. juli 2002 - 13:07 #4
socket A så vidt jeg ved.
Avatar billede aant Nybegynder
19. juli 2002 - 13:08 #5
"SOKKELTYPE: Sokkel 462 (Sokkel A)"
Avatar billede aant Nybegynder
19. juli 2002 - 13:12 #7
okay takker... kigger og giver point senere :-)
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
19. juli 2002 - 13:13 #8
Ok taktak..
Avatar billede aant Nybegynder
19. juli 2002 - 13:54 #9
De lyder gode, men jeg synes de vejer en smule for meget
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
19. juli 2002 - 14:09 #10
"vejer" for meget ;) det mener du bare ikke, vægten har da NADA at sige !
Avatar billede aant Nybegynder
26. juli 2002 - 18:08 #11
Det vil jeg nu ikke ligefrem sige. AMD render jo rundt og siger at de kun anbefaler kølere med en vægt under 300 gr. Besides afhænger det jo af måden hvorpå de er spændt fast.