Avatar billede nessie Nybegynder
19. juli 2002 - 12:50 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Php bøger

Jeg ville høre om der er nogle herinde der kan anbefale en god PHP bog, den skal helst være på dansk.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. juli 2002 - 12:52 #1
IDG Forlag har lavet et ganske glimrende hæfte, Start på PHP, det koster ca 70 kroner, og giver et indblik i grundbegreberne i php, kan anbefales, og kan fås i de fleste boghandler, ellers køb det på www.idgforlag.dk
Avatar billede nessie Nybegynder
19. juli 2002 - 13:03 #2
Jeg kender godt hæftet og har også læst det, kender du nogle bøger der går mere i dybden med php/mysql, de skal helst være danske men hvis de er engelske er det også ok.
Avatar billede keysersoze Guru
19. juli 2002 - 13:10 #3
de klart bedste bøger til programmering er klart dem fra WROX - også dem i serien For Dummies kan gå, men hold dig til dem fra WROX... dansk eller ej :)
Avatar billede avminarm Juniormester
19. juli 2002 - 14:21 #4
der er ingen på dansk ud over hæftet !!

Julie C Meloni: PHP fast and easy webdevelopment er ret god til begyndere og er lige kommet i en 2. edition
Avatar billede tipsen Nybegynder
19. juli 2002 - 15:19 #5
Mastering PHP 4.1 af Jeremy Allen og Charles Hornberger er også ganske god - den bedste jeg har læst indtil videre... (ej for begyndere dog)
Avatar billede tipsen Nybegynder
19. juli 2002 - 15:19 #6
-Er der egentlig nogen som er klar over om der er ved at blive skrevet noget på dansk?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. juli 2002 - 15:20 #7
nope, men tipse du går da bare i gang *LOL*
Avatar billede nessie Nybegynder
19. juli 2002 - 16:09 #8
Tak for svarende, jeg har delt mine points ud, som jeg syntes det var mest rimeligt
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. juli 2002 - 17:46 #9
takker for point :-)