Avatar billede wise Seniormester
19. juli 2002 - 10:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dropdown box på web

Hej alle

Jeg er ved at lave en notes-base der skal vises på nettet. For at gøre den nemmere at bruge, har jeg valgte at bruge "drop-down" bokse med de valgmuligheder der er til de enkelte felter.

Når jeg viser formularen på nettet er drop-down boksene dog væk. Hvis jeg bruger "radio-buttons" bliver de fint vist. (Hvilket dog er ufedt med 200+ muligheder)

Hvordan kan jeg få drop-down bokse på nettet?
Avatar billede notesguru Nybegynder
19. juli 2002 - 12:14 #1
Brug en dialogboxliste
Avatar billede wise Seniormester
19. juli 2002 - 13:13 #2
hmmmm, jeg skulle lige til at skrive tilbage "om du troede jeg var dum eller hvad, for det var jo selvfølgelig det jeg havde gjort hele tiden"
Så ville jeg bare lige rettet fra radiobutton til dialogbox for at blive bekræftet i at det ikke virkede - så virkede det!
Så gik jeg tilbage til min tidligere base hvor det ikke virkede og fandt forskellen.
Hvis du laver en dialogboxliste og sætter "Allow values not in list" til true, så vises der bare en textbox på nettet - ingen drop down.
Hvis du derimod sætter "Allow values not in list" til false, så viser den en fin drop down liste på nettet....

Tak for hjælpen, selvom jeg allerede havde gjort det du svarede fik du da ledt mig ind på fejlsøgningen....
Avatar billede wise Seniormester
19. juli 2002 - 13:17 #3
Hvad med en dato box, sådan en pickdato box?
Avatar billede notesguru Nybegynder
19. juli 2002 - 15:00 #4
Den ville jeg nok lave i javascript.
En lille ting der popper op og evt. skriver ned i et felt
Avatar billede wise Seniormester
19. juli 2002 - 15:17 #5
Okay, der ligger i nogle i standard domino?
Avatar billede notesguru Nybegynder
19. juli 2002 - 16:05 #6
Nix.
Avatar billede wise Seniormester
19. juli 2002 - 17:11 #7
Okay, tak for hjælpen!