Avatar billede sailor Nybegynder
19. juli 2002 - 08:32 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

udløbsdato certifikat Notes R5

Er der eet eller andet sted i Domino Administrator, hvor jeg kan se, hvornår de enkelte brugeres certifikat udløber?
Avatar billede Inge Nybegynder
19. juli 2002 - 08:41 #1
Ja det kan du se i databasen certlog
Avatar billede karstenv Nybegynder
19. juli 2002 - 08:43 #2
det er også den du bruger til at recertifisere dem igen så de ikke udløber.
Avatar billede Inge Nybegynder
19. juli 2002 - 08:48 #3
Ja det er den der bliver skrevet i, men jeg markerer de brugere der skal recertificeres i adressebogen og under handlinger vælger jeg recertificer osv.. husk at bruge den rigtige cert.id, hvis du har flere
Avatar billede roed Nybegynder
19. juli 2002 - 10:53 #4
Evt. kan du sætte en agent op som chekcer på hvornår certifikaterne udløber, så kan du få en mail om det INDEN brugerne for beskeden. Det er lidt cool ;o)
Avatar billede sailor Nybegynder
20. juli 2002 - 08:15 #5
Takker