Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
19. juli 2002 - 01:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 ICQ vinduer??

Er det ikke muligt at snyde ICQ til at kunne have 2 ICQ vinduer åbent?? Jeg har nemlig 2 ICQ UIN, og vil gerne bruge dem begge på samme tid!!
Avatar billede d34c0n Praktikant
19. juli 2002 - 01:59 #1
Til det ene UIN bruger du det normale ICQ.
Til dit andet UIN går du ind på http://lite.icq.com << læs der, det er en anden version som kan køre samtidig med dit andet.
(før kunne man køre ICQ fra den side, uden at have det installeret - nu har de vist gjort det til et program)
Avatar billede x-masman Nybegynder
19. juli 2002 - 02:00 #2
Har du prøvet at downloade en icq klient til? Det kan være at de to klienter kan køre uafhængigt.
Avatar billede d34c0n Praktikant
19. juli 2002 - 02:01 #3
UPS!!!
jeg har din løsning her:
http://go.icq.com/

man kan stadig åbne ICQ i java (uden at have ICQ programmet)

- nu kan du have begge ICQ åbne :)
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
19. juli 2002 - 02:11 #4
Tak det virkede :)
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
19. juli 2002 - 02:11 #5
Men er det ikke muligt at downloade et eller andet plug-in så man kan have 2 almindelig ICQ vinduer åbne??
Avatar billede flse Nybegynder
19. juli 2002 - 08:33 #6
Du kan vælge at benytte Trillian (www.trillian.cc) istedet.

Det tillader at du i samme vindue kan kører flere ICQ, MSN, Yahoo og AOL sessioner. Desværre skal man i nuværende version selv holder styr på hvilke kontakter der hører til hvilket ICQ nummer.

Man kan dog også oprette flere profiler, og dermed have Trillian kørende i flere vinduer med særskilte ICQ numre. Dette har jeg dog endnu ikke selv afprøvet.