Avatar billede ujdesign Nybegynder
21. august 2000 - 23:55 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

Kig lige (2) 60 point

Så prøver jeg engang til med www.hotlight.dk. (der er ikke noget \"bag ved\" linkene).
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2000 - 02:15 #1
Det er også en mulighed. der for man da noget at vide med det samme. så kan man hurtigt afgøre om det er noget man kan bruge. Det kalder jeg god kundeservice.
Avatar billede aneez Nybegynder
22. august 2000 - 14:10 #2
Meget pænt og nylideligt... Kunne du eventuelt lave de der lyseblå overskrifts bare samme blå som menu\'en og med hvis skrift. Det ville jeg syntes vare pænere... men det er op til dig.
Avatar billede tsl Nybegynder
22. august 2000 - 14:36 #3
Det er en okay side men for meget tekst af en forside og for lidt aktivitet da det du skriver handler om klubber m.m. skal der være noget der bevæger sig lidt for det kommer til at sælge da jeg selv arbejder i en Klub.

Men man skal starte et sted :-)

/TSL

Avatar billede denboj Nybegynder
22. august 2000 - 16:01 #4
hmm - jeg kan ikke helt huske hvordan den så ud sidst. Jeg synes stadig at din idé med linksene er fed. og at logoet er fedt. Jeg synes ikke at den blå og hvide og grå farve står så godt sammen. Men ellers ser det ud til at være en ok opbygning. det er dog svært at udtale sig om før linksene fungerer. ;.)
MVH Denboj
Avatar billede void Nybegynder
23. august 2000 - 08:17 #5
old school stile! hehehe...
Avatar billede winx Nybegynder
23. august 2000 - 15:11 #6
Grafikken er ok men selve designet er ikke noget at råbe hurra for.
Menuen er heller ikke noget særlig. den kunne man nu godt gøre noget mere ved.

Selve siden er ok, med de lyseblå overskrifter.
Avatar billede denboj Nybegynder
24. august 2000 - 16:35 #7
takker
Avatar billede johannielsen Nybegynder
28. december 2000 - 00:01 #8
Jeg synes generelt siden er grim!