Avatar billede styled.dk Nybegynder
18. juli 2002 - 14:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Piercing!

Hej Eksperter!

Nogle der ved hvor i københavn jeg skal vælge at få min piercing ?

Det skal være "mindre dyrt", de skal være flinke og vide hvad de laver og informere kunderne godt =)

-jonas
Avatar billede prodic Mester
18. juli 2002 - 14:48 #1
Grolubb Piercing - hvis det eksisterer endnu.

Gå altid efter et sted der er under kontrol af de rigtige instanser, og se ikke på hvad det koster.
Et proffesionelt sted vil altid informere dig godt og grundigt omkring pleje/behandling etc. hvis det er din første.
Undgå for så vidt de mere snuskede steder - de gør mere skade end det er godt for dig.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. juli 2002 - 14:52 #2
helt enig med prodic, det vigtigste er hygiejnen omkring det, og ikke mindst, om stedet er godkendt til at måtte udføre piercinger
Avatar billede styled.dk Nybegynder
18. juli 2002 - 14:53 #3
Har du en adresse eller lign ? =)
Avatar billede prodic Mester
18. juli 2002 - 14:54 #4
http://www.safepiercing.com/ - de er de rigtige instanser.

I DK er der kun 3 godkendte steder, heraf 2 i KBH.
Studio: Gorlubb
Address Gasvaerksvej 15
Copenhagen
Denmark

Studio: City Piercing
Address 61 Norre Farimaysgade
Copenhagen 1364
Denmark
Avatar billede styled.dk Nybegynder
18. juli 2002 - 14:58 #5
Jeg siger tak :)

-Jonas
Avatar billede prodic Mester
18. juli 2002 - 15:07 #6
Det var så lidt -håber du bliver tilfreds når du engang får "hul" på bylden.
Husk desuden at stille de spørgsmål du brænder inde med til pierceren, og husk at følge de retningslinier han/hun giver dig.
Så opnår du klart det flotteste og mindst smertefulde resultat. :)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
18. juli 2002 - 15:19 #7
Ok, tak for tippet <:-)
Avatar billede doktorskunk Nybegynder
16. september 2012 - 08:43 #8
Og så køber du selvfølgelig piercingsmykkerne her;) htttp://www.piercingpusher.dk verdens fedeste online piercingshop:)