Avatar billede bilee Nybegynder
18. juli 2002 - 13:30 Der er 1 kommentar

domino server fra as400 til win 2000?

Hej,
jeg har fået et job af min chef om at konverter vores domino server som kører på as400 til win 2000 platformen er da nogen derude da har noget gode ideer om hvordan men kan gøre det. uden miste noget som helst data eller informationer.

mvh Bille
Avatar billede karstenv Nybegynder
18. juli 2002 - 13:44 #1
Ïnstaller først den nye server i samme domain som den eksisternde, derefter laver du replikaer af alle baser asomikke har noget med systemet at gøre over på den nye server, derefter slukkes den gl. og du opgrader den nye til at være HUB eller stand alone server, her er der god info at hente i Adminstration help

MVH KarstenV