Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2002 - 18:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Debatforum m/ tråde i ASP/jscript

Hejsa...

Jeg har forgæves prøvet at se mig lidt omkring på nettet efter et debatforum lavet i ASP/jscript. Jeg synes stort set alt er lavet i VBscript. Mit spørgsmål er om der er nogle af jer der har en idé om hvor jeg kan finde et udkast eller en samlet løsning til det?

Jeg skal have lavet et, men har desværre ikke "tiden" til at lave det på nuværende tidspunkt...
Avatar billede runeevers Nybegynder
17. juli 2002 - 19:06 #1
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
17. juli 2002 - 19:08 #2
http://forum.snitz.com/
Forum i asp med vejledning godt nok på engelsk, men der er også et forum om at redigere den download version så den passer til det man vil ha (personligt design osv)
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2002 - 19:13 #3
Begge de fora i nævner her er begge skrevet i VBscript og ikke i Jscript =) Det er en forudsætning da alt andet er skrevet i jscript/javascript og ASP
Avatar billede a1a1 Novice
17. juli 2002 - 19:26 #4
der er ikke så mange der laver ASP i jscript, så derfor er det nok svært at finde.

Men du kan jo godt bruge både jscript og vbscript, også på samme side (selv om det ikke anbefales)

Og så må du jo ændre det når du har tid :o)
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2002 - 19:36 #5
Jeg vil give dig fuldstændig ret i at det er svært at finde desværre... synes ellers det virker bedre og mere effektivt end VB script.

Når det kun drejer sig om et forum der skal laves kunne jeg da godt tænke mig at vide hvordan man kan skrive begge ting på siden samtidig?

Jeg mener jeg går ikke ud fra at man kan skrive:

<% @Language = Jscript %>
<% @Language = VBscript %>

=)
Avatar billede a1a1 Novice
17. juli 2002 - 19:41 #6
jeg mener at <% @Language = Jscript %> vil "gælde for hele siden"

og så kan du putte dit vb script ind sån..

<script language="vbscript" runat="server">
Response.Write "dette er VB ASP"
</script>

(husk ikke nogen semikolon efter linierne )

;o)