Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2002 - 09:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er det muligt at tage et komplet image af en unix server?

Er det muligt at tage en komplet kopi/skygge af en unix server??? Har forsøgt mig med DriveImage2002 men normalt skriver serveren F1 for Freebsd, default F1..... men skyggen skriver F1 for Freebsd, default F? (Hvordan ændre jeg evt. dette tilbage??)..... længere nede får jeg en fejl /usr/bin/tcpserver, men jeg har så også taget serveren af nettet for at den ikke skulle opnå samme ip adr som den server skyggen stammer fra. Kan det være derfor jeg får den tcpserver fejl??
Efter noget tid kommer jeg ellers godt nok ind til login!!
Avatar billede signout Nybegynder
15. september 2002 - 13:11 #1
Ja, det er muligt at lave et image. Jeg bruger normalt dd under FreeBSD til dette, det fungerer uden problemer.
Avatar billede medions Nybegynder
27. december 2004 - 21:13 #2
signout> Er det sådan jeg kan få dig til at kontakte mig på rune[-at-]medions.dk ?

//>Rune