Avatar billede loxx-- Nybegynder
15. juli 2002 - 01:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

AGP-kort og NT-systemer

Hejsa

Min computer kan ikke køre spil i Windows NT-systemer mens jeg har agp-grafikkort...
Den quitter spillene lige pludselig...

I windows98 kan den sagtens spille, men i windowsxp kan den ikke...
Jeg har tidligere haft et andet agp-kort og der havde jeg samme problem.

Nogle der ved hvad man kan gøre for at rette denne fejl?
Avatar billede whatever Nybegynder
15. juli 2002 - 02:31 #1
Hvilken grafikkort har du?
Avatar billede sopp.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:34 #2
Ja det problem kender jeg alt for godt med min
min kan også bare reboot mit i det hele.
Men grunden til mit problem er at jeg har Ge-force 2 i XP
der er driver som ikke virker som de skal som den man få med til sit kort eller den som xp finder.
Jeg skulle bare ind og finde en ny driver så blev det løst
Avatar billede loxx-- Nybegynder
15. juli 2002 - 11:28 #3
Det er et GeForce 2 Titanium 64mb AGP

Jeg har prøvet at hente de nyeste drivere fra nvidia's hjemmeside og andre steder, men uden resultat...
Nogle gange går den ud af spillene og andre gange rebooter com'en bare...
Avatar billede peet-49 Novice
15. juli 2002 - 11:46 #4
Prøv med driver 23.12 den kører fint på de fleste opsætninger.
Avatar billede loxx-- Nybegynder
15. juli 2002 - 11:47 #5
Jeg har prøvet med den driver... det virker heller ikke
Avatar billede peet-49 Novice
15. juli 2002 - 11:59 #6
Har du aktiveret AGP i bios og accelerationen skal være sat til 4X
Avatar billede loxx-- Nybegynder
15. juli 2002 - 12:11 #7
Jeg kan ikke finde det sted hvor jeg ændrer accelerationen... jeg har et Asus K7M bundkort.
Den står til AGP.
Avatar billede peet-49 Novice
15. juli 2002 - 12:25 #8
Det er et slot A kort, det ASUS kort havde jeg også problemer med, jeg skiftede det ud med et gigabite GA-7IXE, det kører fint
Avatar billede loxx-- Nybegynder
15. juli 2002 - 12:30 #9
Ja men jeg har ikke lige lyst til at købe et nyt bundkort :)
Avatar billede peet-49 Novice
29. august 2002 - 12:56 #10
Takker for point.