Avatar billede wanix Praktikant
15. juli 2002 - 00:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lydprogram

Hej jeg skulle gerne have et program. Som kan pakke en .wma fil ud, eller et eller andet. Så den ikke kører med 64 bit lyd sjov. Og kører med noget højere.

På for hånd tak.

Forkert kategori. Men kunne ikke oprette i anden
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
15. juli 2002 - 00:41 #1
du kan ik lave om på krekvensen.. el rettere det kan man godt men du for jo ik et bedere relsultat ud af det! når det først er komrpimeret kan du ik dekomprimere det igen!
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
15. juli 2002 - 00:42 #2
undskyld ik krekvensen men Bit talet!
Avatar billede wanix Praktikant
15. juli 2002 - 00:44 #3
Okay!