Avatar billede farnsworth Praktikant
14. juli 2002 - 22:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

prob med regelmessigt systemcrash

Jeg har et problem da min maskine crasher regelmæssigt der kab gå 2 min eller flere time imellem crashne.
Det hele startede efter at jeg havde været ramt af virus(nimda, nimda.E og hackertool) og jeg havde fjernet disse, reinstalleret OS også videre.
har prøvet at se om det kunne være hhd'erne den var gal med ved at scanne med scan disc og fjerne alle overflødige hhd'er har også prøvet at sætte ny ram i maskinen for at se om det var årsagen, min cpu-core temp kommer kun op på 40 C og system lidt under dette.
Køre Xp profesional på en 1800+ xp prossecer. og har ikke haft ligene probs før dette.

alt hjælp vil være værtsat

Farnsworth
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
14. juli 2002 - 22:52 #1
tag back up af hele svineriet og så reset harddisk-en/ene og installer igen... eneste løsning jeg kan, hvis det er pga. virus... ellers prøv at scanne din comp med en virus scanner... den nyeste du kan få fat i...
Avatar billede farnsworth Praktikant
14. juli 2002 - 22:55 #2
har lige format reinstalleret og og scannet med ny opdateret antivirus, det er der for jeg ikke kan forstå problemet
Avatar billede webgeniet Nybegynder
14. juli 2002 - 23:22 #3
FORMATER
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juli 2002 - 23:47 #4
Efter et virus angreb ville jeg resætte bios, evt. opgradere med en frisk bios.
Avatar billede farnsworth Praktikant
14. juli 2002 - 23:49 #5
har gjort dette iforbindelse med formattering
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juli 2002 - 23:58 #6
har du tænkt på at rammen kan være årsagen?

Det er garanteret en eller anden hardwarefejl, evt. mobo eller CPU.

jeg havde mange problemer med et Soltek da jeg installerede WinXP, den kom aldrig længere end til at jeg skulle besvare spørgsmål i install. fasen, så mistede den forbindelsen til keyboardet, indtil jeg fandt ud af at load Default setup i bios, men helt godt blev det ikke før jeg skiftede Soltek ud med et Asus board.
Avatar billede farnsworth Praktikant
28. juli 2002 - 00:02 #7
da der ikke er kommet noget svar udover formater ikke var den løsning jeg gik efter da problemet ved blev efter at havde gjort dette giver jeg desvære ikke nogle points
Avatar billede farnsworth Praktikant
28. juli 2002 - 00:02 #8
da der ikke er kommet noget svar udover formater ikke var den løsning jeg gik efter da problemet ved blev efter at havde gjort dette giver jeg desvære ikke nogle points!