Avatar billede coma Nybegynder
19. august 2000 - 20:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Trådløs

Hejsa

Findes der nogle --->>trådløs<<--- kombineret hovedtelf.+ mikrofon til pc ?

Hvis ja , hvor kan man købe sådan nogle og til hvilken pris ?

m.v.h.

Coma :-)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
19. august 2000 - 20:24 #1
jeg ved ikke om de findes med mic.. men man kan da få trådløs hovedtelefon til ca 250 kr ind i mellem i bilka
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. august 2000 - 23:42 #2
Lytter lige med her... ;)
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 01:33 #3
tror også jeg lytter - det kunne være det var en idé til noget man kunne opfinde - he he
Avatar billede gauntlet Nybegynder
20. august 2000 - 11:56 #4
Det må da næsten eksistere.. når nogen har fået den fede ide, at lave hovedtelefoner, trådløst, mon ikke nogen har lavet kombineret hovedtlf+mic trådløst osse?
ser mig lige omkring på nettet og ser om jeg kan finde noget..
Avatar billede burningice Nybegynder
23. august 2000 - 16:08 #5
hmm... lyder interressant...
Avatar billede abpdk Nybegynder
26. august 2000 - 12:42 #6
Jeg skal ikke gøre mig klog på om et sådan sæt findes eller ej, meg jeg har aldrig set. Hvis ikke er grunden sikkert at de ville koste mere at bygge en lille sender ind i head-sættet da mikrofonen jo skal sende tilbage til computeren. I trådløse hovedtelefoner modtager head-sættet jo bare....
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
06. september 2000 - 20:46 #7
Jeg har kigget lidt, på nettet og kunne ikke finde nogen.. Beklager..

Hilsen Jeppe
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. september 2000 - 18:17 #8
Nej, højst sandsynligt er det ikke lavet, og det er nok som abpdk siger, fordi den så både skal have en receiver og en sender = for dyrt.

Ærgeligt
Avatar billede coma Nybegynder
12. december 2000 - 00:12 #9
jeg lukker hermed, har ikke kunne finde noget :(((