Avatar billede barklund Nybegynder
12. juli 2002 - 11:07 Der er 1 løsning

Tilføje extensions

Pænt goddag...

Vores servernørd er taget på ferie og jeg skal have lavet nogle ændret i vores FreeBSD-server...

Jeg arbejder med et projekt i Flash der skal læse nogle filer på klientens server, men da Flash kun kan læse på egen server (samme subdomæne som Flash-filmen), har vi tidligere lavet et lille perl-script, der redirectede til klientens server. Filen hed før .asp, og det var derfor helt enkelt, for filen var allerede eksekverbar. Nu har extension dog ændret sig på klientens server til at hedde .aspx, og hvis jeg blot omdøber scriptet på min server til det nye og retter i scriptet, så det peger på den nye fil, så spørger min browser, om jeg vil downloade filen - altså den lokale fil... Den er nemlig ikke eksekverbar i opsætningen. Hvor ændrer jeg dette? Det er en stor server med mange applikationer, så den kan ikke lukkes ned eller tilsvarende...

Jeg har brug for et hurtigt svar...

Mvh.
Morten Barklund
Avatar billede barklund Nybegynder
12. juli 2002 - 13:16 #1
Nevermind... jeg kaldte den bare asp lokalt og via scriptet kaldte jeg så aspx på klientens server... det medfører blot, at jeg skal ændre lidt i flash'en efter den er færdigtestet lokalt...