Avatar billede jonas Nybegynder
18. august 2000 - 15:11 Der er 7 kommentarer

scrollbar -> så gå dog væk

jeg har lavet en flash animation som bliver kørt en tabel. i iexplore kommer der en scrollbar man ikke kan scrole i og den vil jeg meget gerne ha væk. jeg er ikke interesseret i at lave frames for så er min flashmovie ikke resisible -> skalerbar.

kan du klare den ?????
Avatar billede gotcha Nybegynder
18. august 2000 - 16:10 #1
Tilføj scroll=\"no\" til dit body-tag :)

Avatar billede nettrain Nybegynder
07. september 2000 - 20:22 #2
Du skal bruge et java script. prøv dette
Hvis du vil have menubar eller andre ting på kan du jo bare skrive at de skal på.

<SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
<!--
function dispWin(url, width, height) {
        var Win = window.open(url,\"displayWindow\",\'width=\' + width +
\',height=\' + height + \',resizable=0,scrollbars=no,menubar=no\' );
}
//-->
</SCRIPT>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 10:31 #3
/gotcha

<body scroll=\"no\"> virker kun i IE, hvis det også skal virke i Netscape, SKAL der laves et frameset.
Avatar billede gotcha Nybegynder
16. november 2000 - 14:36 #4
Det ved jeg da godt, men jeg havde ikke tid til at uddybende svar ;o)

Det er bedst forklaret af Colin Moock på http://www.moock.org
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 15:43 #5
ok.. bar4e ment som en oplysning... :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. januar 2001 - 05:01 #6
Afvis eller acceptér de svar du har fået og lad os så få lukket dette her spørgsmål...

:-)

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2001 - 06:38 #7
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.