Avatar billede thefish Nybegynder
09. juli 2002 - 18:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konfiguration af VPN på en Cisco PIX 501

Er der nogen der har dokumentation eller eksempler på konfigurationsscript der opretter en VPN tunnel på en Cisco PIX 501 firewall.
den er som standard sat op til almindelig firewall, men jeg kan ikke finde dokumentation på hvordan man udnytter VPN adgangen

mvh

theFish
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2002 - 15:58 #1
Nedenstående er det eneste jeg har kunne finde. Hvis du ikke kan bruge det, tror jer du er nød til at skrive til cisco

http://www.cisco.com/warp/public/707/index.shtml
http://www.cisco.com/warp/public/471/pix501506_vpn3k.html

Hilsen
Kim - http://www.fotx.net/bufferzone
Avatar billede thefish Nybegynder
14. juli 2002 - 16:06 #2
Hej

Jeg har selv fundet disse artikler, men de er ikke særligt "brugervenlige" Jeg var ude efter at finde en beskrivelse eller person der kunne hjælpe mig med at lave det uden at skulle sætte mig ind i for mange tekniske CISCO detaljer ;-)

mvh

theFisc
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2002 - 16:44 #3
Jeg forstår udemærket hvad du mener. De nødvendige oplysninger er uden tvivl til stede på ovennævnte sider, man kommer bare til at læse en masse unødvendigt tekst. Jeg gav dig referencerne fordi ingen andre havde svaret, jeg har ingen praktisk erfaring med 501. Håber du får noget mere brugbart
Avatar billede arezva Nybegynder
10. august 2002 - 23:33 #4
Skal det være IPSec eller PPTP???