Avatar billede karsten_madsen Juniormester
08. juli 2002 - 14:29 Der er 1 løsning

DB2 database - backup

Vi har en DB2 database som består at 16 filer fordelt på lige så mange partitioner (64GB). Vi tager troeligt båndbackup at disse 16 filer, men er begyndt at tvivle på ideen bag backuppen. Er databasen konsistent når der er 6-8 timers forskel på backuppen af fil1 og fil16 og databasen er aktiv imens backuppen kører (via open files agent)

Vi tager dog også filbackup af DB2 databasen og tager derefter en båndbackup af denne fil. Som jo helt sikkert er konsistent.

Altså kunne jeg ikke stoppe båndbackuppen af filerne - begrundelse evt. med url er påkrævet inden points slippes løs.
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
26. oktober 2002 - 14:08 #1
lukket