Avatar billede wondergirl Nybegynder
08. juli 2002 - 12:01 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Ikke sende form, før indtast af nødvendige data

Hej Eksperter

Jeg har en form der gør det, at den sender indtastede data til min e-mail. Men jeg skal have fundet ud af, hvordan jeg gør det sådan, at man ikke kan sende det, før der er indtastet noget i alle felterne, samt en gyldig e-mail adresse. Hvordan gør jeg det?

Min kode ser således ud:

<html>

<head>
</head>

<body topmargin="0" leftmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0">

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="540">
  <tr>
    <td valign="top" height="12" width="540"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width="540">
    <form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
      <!--webbot bot="SaveResults" s-email-format="HTML/BR" s-email-address="xxx@xxx.dk" b-email-label-fields="TRUE" b-email-replyto-from-field="FALSE" s-email-replyto="email2" b-email-subject-from-field="FALSE" s-email-subject="Formular: Indstiller personen..." s-date-format="%A den %d. %B %Y" s-time-format="%H:%M" s-builtin-fields="Date Time" u-confirmation-url="bekraeft.htm" startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="43374" --><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" width="100%" id="AutoNumber3">
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">&nbsp;</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          &nbsp;</td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12"><b>Vej holder på:&nbsp;&nbsp;
          &gt;</b></td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="jeg_indstiller" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">fra by:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="fra_selskab" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">adresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="postadr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Telefonnummer:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="tlfnr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">E-mail adresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="email" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Han/Hun skal have prisen fordi:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <textarea rows="14" name="fordi" cols="44" style="border: 1px solid #000000"></textarea></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit navn:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_navn" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit lønnummer:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_loennr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit selskab:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_selskab" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Min organisatoriske enhed:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_orgenhed" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Min interne postadresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_postadr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit telefonnummer:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_tlfnr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Min E-mail adresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_email" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 3">&nbsp;</td>
          <td width="62%" style="text-align: center" valign="top" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="reset" value="Forefra" name="clear" style="border: 1px solid #000000; padding: 0">
          <input type="submit" value="Indsend" name="send" style="border: 1px solid #000000"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 3">&nbsp;</td>
          <td width="62%" style="text-align: center" valign="top" bgcolor="#CCCCCC">
          &nbsp;</td>
        </tr>
      </table>
      <p>&nbsp;</p>
    </form>
    <p>&nbsp;</td>
  </tr>
</table>
</div>

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"
style="border-collapse: collapse; background-image:url('../images/baggrunde/crisback_small.jpg'); background-repeat:no-repeat"
width="539" id="AutoNumber2" background="images/crisback_small.jpg">
  <tr>
    <td width="538"><p style="text-align: right"><b><font size="1"><font color="#808080"
    face="Verdana">Opdateret for TDC Services <br>
    af IT-Divisionen </font><a href="mailto:sit-intra@tdc.dk" style="text-decoration: none; "><font
    face="Verdana" size="1">Intranet Redaktion</font></a><font color="#808080" face="Verdana"><br>
    Sidst opdateret:
    <!--webbot bot="Timestamp" s-type="EDITED" s-format="%d. %B %Y" --></font></font></b></td>
  </tr>
</table>

</body></html>

Nu sender den uanset om der er indtastet noget eller ej. Man kan sådan set bare trykke på Send og så sender den.

Mona
Avatar billede wondergirl Nybegynder
08. juli 2002 - 12:04 #1
Og ja, jeg er praktikant på tdc, hvis i kan tyde det ud fra koden. Ved der er nogle der kunne finde på at kommentere det...*gg*
Avatar billede wondergirl Nybegynder
08. juli 2002 - 12:04 #2
Og jeg har kun frontpage at lave det i...
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2002 - 12:12 #3
i dit form-tak indsætter du følgende;

onSubmit="return Checkform(this);"

og mellem <head> og </head> skal du indsætte

<script language="JavaScript">

function Checkform(thisform)
{
    strError = 'Der opstod følgende fejl:\n\n';
        intError = 0;

    if (thisform.XXXXX.value == ""){
    intError = 1;
    strError = strError + '- YYYYYY skal udfyldes\n'
    thisform.XXXXX.focus();
    }

    if (intError == 1) {
    alert(strError)
        return false;
        }

</script>

der hvor der står XXXXX skal du indsætte navnet på dit inputfelt - og i YYYYY kan du skrive det der nu svarer til "overskriften" på inputfeltet.

de fem linier hvoraf den første starter med "if" skal du kopiere en gang for hver input-felt du har - og så bare huske at ændre XXXXX og YYYYY
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2002 - 12:16 #4
Du kan bruge den her :

<html>
<script>
fejl = false;
function validerDu(hvad){
var emailFilter=/^.+@.+\..{2,3}$/;
var mailDu = document.forms[0].elements["indsenders_email"].value

for (i =0;i<document.forms[0].length;i++){

if(document.forms[0].elements[i].value == ""){
fejl = true
alert(document.forms[0].elements[i].name)
return false
    }else if (!(emailFilter.test(mailDu))) {
      fejl = true
      return false
    }
    else {
      var fy= /[\(\)\<\>\,\;\:\\\"\[\]]/
        if (mailDu.match(fy)) {
          fejl = true
          return false
      }

if(!fejl){
return true;
}

</script>

<head>
</head>

<body topmargin="0" leftmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0">

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="540">
  <tr>
    <td valign="top" height="12" width="540"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width="540">
    <form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--" onsubmit="return validerDu(this)">
      <!--webbot bot="SaveResults" s-email-format="HTML/BR" s-email-address="xxx@xxx.dk" b-email-label-fields="TRUE" b-email-replyto-from-field="FALSE" s-email-replyto="email2" b-email-subject-from-field="FALSE" s-email-subject="Formular: Indstiller personen..." s-date-format="%A den %d. %B %Y" s-time-format="%H:%M" s-builtin-fields="Date Time" u-confirmation-url="bekraeft.htm" startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="43374" --><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" width="100%" id="AutoNumber3">
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">&nbsp;</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          &nbsp;</td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12"><b>Vej holder på:&nbsp;&nbsp;
          &gt;</b></td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="jeg_indstiller" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">fra by:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="fra_selskab" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">adresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="postadr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Telefonnummer:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="tlfnr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">E-mail adresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="email" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Han/Hun skal have prisen fordi:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <textarea rows="14" name="fordi" cols="44" style="border: 1px solid #000000"></textarea></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit navn:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_navn" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit lønnummer:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_loennr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit selskab:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_selskab" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Min organisatoriske enhed:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_orgenhed" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Min interne postadresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_postadr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit telefonnummer:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_tlfnr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Min E-mail adresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_email" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 3">&nbsp;</td>
          <td width="62%" style="text-align: center" valign="top" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="reset" value="Forefra" name="clear" style="border: 1px solid #000000; padding: 0">
          <input type="submit" value="Indsend" name="send" style="border: 1px solid #000000"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 3">&nbsp;</td>
          <td width="62%" style="text-align: center" valign="top" bgcolor="#CCCCCC">
          &nbsp;</td>
        </tr>
      </table>
      <p>&nbsp;</p>
    </form>
    <p>&nbsp;</td>
  </tr>
</table>
</div>

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"
style="border-collapse: collapse; background-image:url('../images/baggrunde/crisback_small.jpg'); background-repeat:no-repeat"
width="539" id="AutoNumber2" background="images/crisback_small.jpg">
  <tr>
    <td width="538"><p style="text-align: right"><b><font size="1"><font color="#808080"
    face="Verdana">Opdateret for TDC Services <br>
    af IT-Divisionen </font><a href="mailto:sit-intra@tdc.dk" style="text-decoration: none; "><font
    face="Verdana" size="1">Intranet Redaktion</font></a><font color="#808080" face="Verdana"><br>
    Sidst opdateret:
    <!--webbot bot="Timestamp" s-type="EDITED" s-format="%d. %B %Y" --></font></font></b></td>
  </tr>
</table>

</body></html>
Avatar billede wondergirl Nybegynder
08. juli 2002 - 12:25 #5
Ingen af dem kan jeg få til at virke.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2002 - 12:27 #6
Min virker perfekt - Du skal bare copy/paste hele molevitten over...
Avatar billede wondergirl Nybegynder
08. juli 2002 - 12:28 #7
Har prøvet, der sker ikke en disse...
Avatar billede wondergirl Nybegynder
08. juli 2002 - 12:29 #8
Den skal jo helst sige, at der skal indtastes i felterne, den skal ikke bare stå og være dum (foretage sig ingenting) når man trykker send.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2002 - 12:30 #9
Det kan simpelthen ikke passe. Udfyldt du en rigtig email?

Den tjekker for om formatet er korrekt, så der SKAL stå noget ala girl@sada.dk
Avatar billede wondergirl Nybegynder
08. juli 2002 - 12:32 #10
Jaja, jeg udfyldte den med min mail.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2002 - 12:33 #11
Prøv den her så, den giver en alert, når du laver fejl :

<html>
<script>
fejl = false;
function validerDu(hvad){
var emailFilter=/^.+@.+\..{2,3}$/;
var mailDu = document.forms[0].elements["indsenders_email"].value

for (i =0;i<document.forms[0].length;i++){

if(document.forms[0].elements[i].value == ""){
fejl = true
alert("Der er fejl i feltet: "+document.forms[0].elements[i].name)
return false
    }else if (!(emailFilter.test(mailDu))) {
    alert("Der er fejl i emailfeltet")
      fejl = true
      return false
    }
    else {
      var fy= /[\(\)\<\>\,\;\:\\\"\[\]]/
        if (mailDu.match(fy)) {
        alert("Der er fejl i emailfeltet")
          fejl = true
          return false
      }

if(!fejl){
return true;
}

</script>

<head>
</head>

<body topmargin="0" leftmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0">

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="540">
  <tr>
    <td valign="top" height="12" width="540"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width="540">
    <form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--" onsubmit="return validerDu(this)">
      <!--webbot bot="SaveResults" s-email-format="HTML/BR" s-email-address="xxx@xxx.dk" b-email-label-fields="TRUE" b-email-replyto-from-field="FALSE" s-email-replyto="email2" b-email-subject-from-field="FALSE" s-email-subject="Formular: Indstiller personen..." s-date-format="%A den %d. %B %Y" s-time-format="%H:%M" s-builtin-fields="Date Time" u-confirmation-url="bekraeft.htm" startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="43374" --><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" width="100%" id="AutoNumber3">
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">&nbsp;</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          &nbsp;</td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12"><b>Vej holder på:&nbsp;&nbsp;
          &gt;</b></td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="jeg_indstiller" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">fra by:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="fra_selskab" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">adresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="postadr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Telefonnummer:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="tlfnr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">E-mail adresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="email" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Han/Hun skal have prisen fordi:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <textarea rows="14" name="fordi" cols="44" style="border: 1px solid #000000"></textarea></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit navn:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_navn" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit lønnummer:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_loennr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit selskab:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_selskab" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Min organisatoriske enhed:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_orgenhed" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Min interne postadresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_postadr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Mit telefonnummer:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_tlfnr" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" valign="top" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 12">Min E-mail adresse:</td>
          <td width="62%" valign="top" style="text-align: center" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="text" name="indsenders_email" size="44" style="border: 1px solid #000000; padding: 0"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 3">&nbsp;</td>
          <td width="62%" style="text-align: center" valign="top" bgcolor="#CCCCCC">
          <input type="reset" value="Forefra" name="clear" style="border: 1px solid #000000; padding: 0">
          <input type="submit" value="Indsend" name="send" style="border: 1px solid #000000"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="38%" bgcolor="#CCCCCC" style="padding-left: 3">&nbsp;</td>
          <td width="62%" style="text-align: center" valign="top" bgcolor="#CCCCCC">
          &nbsp;</td>
        </tr>
      </table>
      <p>&nbsp;</p>
    </form>
    <p>&nbsp;</td>
  </tr>
</table>
</div>

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"
style="border-collapse: collapse; background-image:url('../images/baggrunde/crisback_small.jpg'); background-repeat:no-repeat"
width="539" id="AutoNumber2" background="images/crisback_small.jpg">
  <tr>
    <td width="538"><p style="text-align: right"><b><font size="1"><font color="#808080"
    face="Verdana">Opdateret for TDC Services <br>
    af IT-Divisionen </font><a href="mailto:sit-intra@tdc.dk" style="text-decoration: none; "><font
    face="Verdana" size="1">Intranet Redaktion</font></a><font color="#808080" face="Verdana"><br>
    Sidst opdateret:
    <!--webbot bot="Timestamp" s-type="EDITED" s-format="%d. %B %Y" --></font></font></b></td>
  </tr>
</table>

</body></html>
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2002 - 12:54 #12
hos mig virker både min og den fra nikolajdu - den primære forskel er at min tjecker for hver enkelt felt og giver derfor fejlbesked enkeltvis - og så har jeg glemt at tjecke for email
Avatar billede wondergirl Nybegynder
08. juli 2002 - 12:57 #13
Jeg har fået hjælp fra en anden. Men jeg vil ikke spilde jeres tid, så i får hver 50 points...Undskyld.