Avatar billede flyveren Nybegynder
08. juli 2002 - 10:22 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Åben ekstra vindue på indexsiden

Jeg håber i vil hjælpe mig med at få det her til at virke. Jeg skal på min index ha en reklame for vores nye cd. Den skal dukke op i højre hjørne uden menubar... hvordan gør jeg det... plz hjælp...

Jeg er et fjols til java...

-flyveren
Avatar billede disky Nybegynder
08. juli 2002 - 10:26 #1
Det lugtet meget af et javascript spørgsmål.

Javascript er IKKE Java, luk venligst spørgsmål og spørg det korrekte sted.
Avatar billede flyveren Nybegynder
08. juli 2002 - 10:29 #2
jeg opdagede først da jeg havde oprettet spørgsmålet.. men tak
Avatar billede flyveren Nybegynder
08. juli 2002 - 10:29 #3
du kan ikke hjælpe
Avatar billede disky Nybegynder
08. juli 2002 - 10:33 #4
Desværre ikke, jeg er Java udvikler, ikke javascript kiddy.
Avatar billede flyveren Nybegynder
08. juli 2002 - 10:37 #5
ellers tak ;(
Avatar billede el_gnu Nybegynder
08. juli 2002 - 10:37 #6
Avatar billede disky Nybegynder
08. juli 2002 - 10:39 #7
flyveren:
Luk spørgsmålet og spørg det rigtige sted !

Det hører ikke hjemme her og er derfor SPAM
Avatar billede flyveren Nybegynder
08. juli 2002 - 10:40 #8
jeg har gjort det... hvordan lukker jeg spørgsmålet
Avatar billede el_gnu Nybegynder
08. juli 2002 - 11:34 #9
du laver et svar som du så accepterer
Avatar billede webster Nybegynder
08. juli 2002 - 11:35 #10
lav et svar selv og accepter det...

"ikke javascript kiddy" =)
Avatar billede el_gnu Nybegynder
08. juli 2002 - 11:38 #11
disky => måske en lidt grov tone overfor en der tydeligvis ikke har gjort det med vilje (og mon nogen med vilje ville oprette et spørgsmål i en forkert kategori - chancen for at få kvalificeret hjælp vil i hvert fald være minimal)
Avatar billede webster Nybegynder
08. juli 2002 - 12:24 #12
el_gnu >> både og. tonen er da lidt hårdt men på den anden side så kommer der virkeligt mange javascript spørgsmål ind i denne gruppe.. spørgsmålet lugter derudover kraftigt af at han har set en "effekt" han vil havde lavet uden at ane en **** om hvad det lige går ud på. Når man dropper et spg. i en gruppe hvor folk sidder og bruger tid på at læse spørgsmålene for at hjælpe andre folk så kan man da i det mindste lige sætte sig ind i tingene.
Avatar billede disky Nybegynder
11. juli 2002 - 09:14 #13
el_gnu:
Hvad er der groft ved det ?

Jeg siger i svar #1 han er landet det forkerte sted, spørger ALLIGEVEL om jeg kan hjælpe, så fortæller jeg ham jeg er JAVA udvikler og ikke en der leger med javascripts.

Nu er det 3 dage siden og spørgsmålet er endnu ikke lukket.
Avatar billede disky Nybegynder
11. juli 2002 - 09:15 #14
el_gnu:
Du ødelægger ligefrem det hele, ved alligevel at komme med et svar (som kommentar).
På den måde får vi aldrig lært folk at javascript IKKE er JAVA !!!

Lad venligst være med det i fremtiden, tak.
Avatar billede flyveren Nybegynder
08. august 2002 - 14:46 #15
sfdg