Avatar billede christoffer Nybegynder
17. august 2000 - 15:21 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

!?!?!?!`?!?!

Hej, jeg er kommet rigtig godt i gang med en hjemmeside, men nu kunne jeg så godt tænke mig at de links jeg har ude i min \"frame\" skal være en af de der knapper man kan lave i FrontPage Express. Når jeg laver den knap og kigger på hvad koden er står der:::  <form method=\"POST\">
    <p><input type=\"button\" name=\"B1\" value=\"Knap\"></p>

Hvis det er til hjælp. Men jeg kan ikke finde ud af at lave den til en link, for når jeg trykker en gang på den så den er markeret så kan man ikke lave en link. Hvordan laver jeg det sådan at når man trykker på den knap så linker den til et andet sted?????????

vh. Christoffer
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2000 - 15:25 #1
du kunne msåke bruge noget af dette:

<input type=\"button\" value=\"Go!\" onClick=\"sendThis(this.form)\"><br>
<input type=\"checkbox\" name=\"optWnd\" value=\"ON\">Åben link i nyt vindue</p></form>
<script language=\"javascript\">
<!--//
function sendThis(xx){
if (xx.optWnd.checked && !window.newWnd){
  newWnd=window.open(\"\")
newWnd.location=xx.sel1.options[xx.sel1.selectedIndex].value
} else {
  location=xx.sel1.options[xx.sel1.selectedIndex].value
}
//-->
</script>
Avatar billede freestyleren Nybegynder
17. august 2000 - 15:26 #2
Det ved jeg da...
prøv dette her::

<form>
  <input type=\"button\" value=\"Til nyside\" onclick=\"location=\'nyside.htm\'\">
  </form>

Ps. ikke for noget men er det ikke lige lovligt mange point at sætte på dette svar???? men jeg vil selvfølgelig gerne have dem!!!! ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2000 - 15:26 #3
eller dette:

<input TYPE=\"button\" VALUE=\"Go!\" onClick=\"if (this.form.elements[0].options[this.form.elements[0].selectedIndex].value.length != 0) {window.location=this.form.elements[0].options[this.form.elements[0].selectedIndex].value}\">
Avatar billede freestyleren Nybegynder
17. august 2000 - 15:27 #4
keysersoze:
Det var jo ikke det han spurgte om!!!!!!!!!!
Avatar billede christoffer Nybegynder
17. august 2000 - 15:31 #5
Nej freestyleren, det er precist nok point det er meget vigtigt at jeg får lavet det!!!!!!
Og din kode virker udemærket    tak
keysersoze hvad er det for noget sjusk det der, det kan jeg jo ikke bruge?!?!?!
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2000 - 15:31 #6
hmmmmm... HOV!

men det kunne da bruges... lidt - hvis der var noget med en dropdownbox ;o)

havde lige læst forkert :o/
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2000 - 15:33 #7
JEG LÆSTE JO FORKERT....

havde læst det sam noget andet...
Avatar billede mpj Nybegynder
17. august 2000 - 17:49 #8
Jeg ville sige det var FUSK!
Avatar billede jd Nybegynder
17. august 2000 - 17:53 #9
jeg må da også indrømme at det virker \'lidt\' for overdrevet at give 1813 point for et så enkelt spm!???

/Jon@z
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2000 - 17:54 #10
Avatar billede mushie Nybegynder
17. august 2000 - 18:42 #11
Hmmmm...
---
freestylerens profil:
Halli Hallo, Mit navn Christoffer, jeg kan skide godt lide at lege lidt med computeren. Her den sidste tid, er det mest min hjemmeside jeg arbejder på. Og når jeg så får problemer så smutter jeg en tur herind og så er mit problem løst...........:o} Hvis du har lyst så tag et smut forbi min hjemmeside http://offers.homepage.dk
Spørgsmål besvaret af freestyleren
Spørgsmål oprettet af freestyleren
Spørgsmål hvor freestyleren deltager
freestyleren\'s point
---
christoffers profil:
Jeg er en dreng på 14 år, som elsker at lege med en computer, men har ofte et par problemer.:)
Spørgsmål besvaret af christoffer
Spørgsmål oprettet af christoffer
Spørgsmål hvor christoffer deltager
christoffer\'s point
---

Det ser jo da en kende pudsigt ud.
Avatar billede olebole Juniormester
17. august 2000 - 18:53 #12
Admin er underettet!  ;o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. august 2000 - 10:27 #13
Vi har bl.a. besøgt Christoffers egen hjemmeside, og jeg kan ikke umiddelbart finde noget konkret, men synes de ens navne er lidt for \"tilfældige\". Det er drastisk at slette en bruger uden mulighed for forklaring fra vedkommende, så jeg synes både christoffer & freestyleren skal forklare sig omgående !
Avatar billede freestyleren Nybegynder
18. august 2000 - 16:04 #14
Hvad er det i har gang i??????

Jeg har intet med denne Christoffer at gøre!!!!
Mit navn er Christoffer Nors!!!!!!!!
Jeg ved ikke hvad \"Christoffer\" ellers hedder men det kan jo være at han selv kan besvare det!!!

Så vi kan få denne sag ud af verden.....
Avatar billede christoffer Nybegynder
19. august 2000 - 17:51 #15
Hej alle sammen, jeg kan se at i synes at det her ser lidt mærkeligt ud.....
Og det kan jeg da påsinvis også godt forstå!!
Men for det første er der lige et problem med terorien om at \"freestyleren\" og mig selv \"christoffer\" er en og samme person, og det er at jeg hedder      Christoffer Madsen ..  .og ikke Christoffer Nårs..
For det anden så har jeg en grund til at give så mange point..................
Avatar billede christoffer Nybegynder
19. august 2000 - 17:53 #16
Hov, undskyld
\"Christoffer Nors\", ikke \"Nårs\"
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 13:52 #17
Indtil videre vil vi ikke foretage os yderligere herfra. Såfremt nogle brugere har yderligere kommentarer eller andre oplysninger, hører vi meget gerne fra jer. ;)
Avatar billede mpj Nybegynder
22. august 2000 - 18:36 #18
christoffer>>
\"For det anden så har jeg en grund til at give så mange point..................  \"

Hvad er det??
Avatar billede nomiz Nybegynder
16. januar 2001 - 17:11 #19
Se også http://www.eksperten.dk/spm/43953.. Her ER tale om snyd!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
16. januar 2001 - 18:09 #20
Christoffer/freestyleren er slettet.