Avatar billede mshh Nybegynder
07. juli 2002 - 23:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Reload side - uden parametre

Har indsat denne:
echo "  <input type=button value=\"Nulstil\" onclick=\"location.reload(true)\" class='inputfelter'></TD>";

Men har brug for at den opdaterer den aktuelle side (Index.php3) - men at det sker uden parametre?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
07. juli 2002 - 23:09 #1
Du lægger bare dette ind som metatag i toppen af siden... så refresher den efter 2 sekunder... du kan selvfølgelig altid ændre tallet...

<meta http-equiv="refresh" content="2">
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
07. juli 2002 - 23:10 #2
skulle være svar
Avatar billede mshh Nybegynder
07. juli 2002 - 23:13 #3
Det skal ikke være efter XX sekunder.

Det skal bruges i en søgeformular hvis man vil nulstille de søgekriterier man har indtastet (som har sat nogle parametre på index.php3).

Det kan ikke løses med "History.back" da man ikke nødvendigvis kun skal et trin tilbage for at være tilbage ved udgangspunktet.
Avatar billede sobazz Nybegynder
07. juli 2002 - 23:20 #4
Prøv evt. følgende:

echo "<input type=\"button\" value=\"Nulstil\" onclick=\"document.location.href='".$PHP_SELF."';\" class=\"inputfelter\"></td>";

Jeg er ikke helt sikker på om $PHP_SELF er nok i den givne situation, men ellers skal du blot tilføje de passende miljø variabler, så stien - eller url'en bliver fuldendt.

Jeg har prøvet dom-referencen af, men da krævede det, at der var tale om en fuldstændig url.
Avatar billede sobazz Nybegynder
07. juli 2002 - 23:21 #5
Prøv evt. kommandoen phpinfo(); for at få adgang til bl.a. miljøvariabler.
Avatar billede mshh Nybegynder
07. juli 2002 - 23:25 #6
Ahh....Klart klart!
Tak for det!