Avatar billede peppino Nybegynder
06. juli 2002 - 19:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvad er der galt her?

Hej hvad er der galt her:

<%
Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; "
DSN = DSN & "DBQ=" & Server.MapPath ("db/db.mdb")
Conn.Open DSN
%>
<%
id = request.querystring("id")
set derharsvaret = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
derharsvaret.Open "SELECT * FROM indlæg WHERE svartype ='svaret' and mailid=" & id, conn, 1, 3
%>
<form method="POST" action="?tilfoej=ja&id=<%=request.querystring("id")%>">
<%do until derharsvaret.eof%>
<%=derharsvaret("brugernavn")%><input type="hidden" name="<%=derharsvaret("brugerid")%>" value="<%=derharsvaret("brugerid")%>"><input type="text" name="<%=derharsvaret("brugernavn")%>" size="20"><br>
<%derharsvaret.movenext
loop
%>
<input type="submit" value="Send"></form>
<%if request("tilfoej") = "ja" then%>
<%
do until derharsvaret.EOF
%>
<%
id = request(""& derharsvaret("brugerid") & "")
set brugerop2 = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
brugerop2.Open "SELECT * FROM bruger WHERE id=" & id, conn, 1, 3

pointtjent = brugerop2("pointtjent") + request(""& derharsvaret("brugernavn") & "")

brugerop2("pointtjent") = pointtjent
brugerop2.Update
%>
<%
derharsvaret.movenext
loop
%>

<%end if%>

Jeg får ikke nogen fejl

/Peppino
Avatar billede illi Nybegynder
06. juli 2002 - 19:51 #1
Jeg har noget jeg vil sige til dig...
Skriv lige engang til mit icq nr. 3355264. Blot for din egen skyld.
Avatar billede cyberkox Nybegynder
06. juli 2002 - 20:28 #2
Hvad sker der så, hvis du ingen fejl får. Hvad sku der vær' galt ?
Avatar billede peppino Nybegynder
06. juli 2002 - 20:34 #3
der bliver ikke overført noget
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. juli 2002 - 12:04 #4
Der mangler en filnavn i action i <form> tagen:
<form method="POST" action="?tilfoej=ja&id=<%=request.querystring("id")%>">

Indsæt filnavn:
<form method="POST" action="filnavn.asp?tilfoej=ja&id=<%=request.querystring("id")%>">

Hvis det er samme fil som det ser ud som om kan su skrive request.servervariables("SCRIPT_NAME")

<form method="POST" action="<%=request.servervariables("SCRIPT_NAME")%>?tilfoej=ja&id=<%=request.querystring("id")%>">
Avatar billede peppino Nybegynder
07. juli 2002 - 12:20 #5
Eagleeye det var ikke lige det der var galt.

Jeg har fundet ud af havd der var galt