Avatar billede staticj Nybegynder
05. juli 2002 - 12:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ati tv-wonder PCI - centrering af billede

jeg har for nyligt købt og installeret et ati tv-wonder PCI på min win2000pro maskine og det kører fint, men billedet i play vinduet er rykket ca en cm ned og til højre, der er således en tom sort stribe på en cm i toppen og til venstre. kan nogen fortælle mig hvorfor? kan det fixes?
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2002 - 13:54 #1
Kør med stræk istedet.
Avatar billede staticj Nybegynder
05. juli 2002 - 21:20 #2
peet49 >> kan du specificere det lidt (ati multimediacenteret, den software der følger med har vist ikke en stræk funktion)
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2002 - 21:49 #3
Undskyld-har vist misforstået det, jeg troede det var baggrundsbilledet, der var tale om. Jeg snakker om skærmindstillinger.
Avatar billede staticj Nybegynder
26. juli 2002 - 18:06 #4
grundet mangel på interesse lukker jeg spørgsmålet.