Avatar billede bagmanden51 Nybegynder
04. juli 2002 - 22:42 Der er 16 kommentarer

Netcafe program

Hej

Jeg har engang set et program til en netcafe... jeg kan ikke huske hvad det hedder...

Nogle der kan hjælpe??

Det var et program der kørte på pcen, som så var koblet til en server der registrede hvor langt tid man havde spillet, mener faktisk det var dansk... men er ik sikker... nogle forslag..?
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. juli 2002 - 22:48 #1
Avatar billede bagmanden51 Nybegynder
04. juli 2002 - 22:50 #2
har selv fundet...
http://www.smartlaunch.net

men du får points
Avatar billede bodekaer Nybegynder
06. juli 2002 - 15:31 #3
Er du da ved at starte en ny computercafe op?
Avatar billede fumlerik Nybegynder
11. juli 2002 - 05:48 #4
Jeg ved ikke hvad det program du snakker om hedder, Men jeg kan fortelle dig at du sikkert kan få et der er meget bedre hos min ven her på

http://www.linkup.dk
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juli 2002 - 06:08 #5
peterpan10 > Det kan klare 999 tilsluttede clienter.
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juli 2002 - 06:10 #6
Der er indbygget en stemme der forteller når brygeren har 5 minutter tilbage, samt et ur hvor brugeren hele tiden kan se hvor meget tid han/hun har brugt og hver meget tid der er tilbage.
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juli 2002 - 06:11 #7
forteller = fortæller
brygeren = brugeren

:)
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juli 2002 - 06:20 #8
Jeg _tror_ der er indbygget onlinebooking modul.
Avatar billede bodekaer Nybegynder
11. juli 2002 - 09:18 #9
Peterpan10 --> SmartLaunch programmet låser computerne helt når tiden er færdig. Man kan selv vælge om computer skal: lukke programmer, genstarte, logge af eller slukke computeren når en brugers tid er færdig.

Der er et link her til en side med nogle af de features programmet har:
http://www.smartlaunch.net/about.asp?aboutmode=features

Der er også screenshots som viser programmet rimelig godt.